Helt utan smink?
I helgen ska jag äääntligen få gå ut och partaja..har inte varit ute sedan i början av året. Hursom..nu har jag i ungefär ett år lärt mig att låta bli o sminka mig. Förut sminkade jag typ jämt - vart jag än skulle var jag tvungen att sminka mig. Nu sminkar jag mig bara när jag ska gå ut, vilket är sällan som det märks.
Men så stötte jag på någon kampanj på nätet häromdagen (kommer inte ihåg exakt vart det var..) där dom försökte övertyga tjejer att aldrig aldrig sminka sig. Och visst låter det lite spännande med att gå ut och INTE sminka sig.
Vad tror ni om det? Jag är mest nervös för att jag kanske skulle känna mig som en outsider om jag inte sminkar mig...jag menar: stå mitt på dansgolvet och överallt ser man bara kraftigt sminkade ansikten...och så står man där själv eau naturell..tänk om jag får världens panik och måste åka hem mitt i allt?
Eller om man nu vill göra en väldigt naturell-look, hur sminkar man sig då? Har för det mesta använt täckande make-up kräm när jag ska ut..och visst vill jag gömma mina mörka ringar under ögonen - men med vad om jag tonar ned sminkandet?