• overandout

slavar / Mohammed

Jag har för mig att profeten Mohammed hade egna slavar, stämmer det ?

• Svar på tråden slavar / Mohammed
  • Beautifully Human

Varför ligger tråden i samhälle?

• Jmia
    MijaMia skrev 2009-09-26 22:57:37 följande:
    DÅ är det väl bara fär dig att sätta ut en annons på blocket!? "Slav sökes av islamistisk familj".
    Japp! Jag har redan tänkt på saken. "Islamistbrud i sina bästa år söker härmed mörkhyad slav för allehanda ändamål främst dock slavgöra"
  • Jmia
    MijaMia skrev 2009-09-26 23:01:09 följande:
    Varför ligger tråden i samhälle?
    Jaaa.. ts?
  • overandout
    Jmia skrev 2009-09-26 23:02:35 följande:
    Jaaa.. ts?
    För att nån moderator flyttade den dit, antar jag för jag la den INTE där till att börja med utan under religion.
  • overandout
    Jmia skrev 2009-09-26 22:52:29 följande:
    Wohoooo... Syftet med tråden är såvitt jag ser att piska upp hatet och lära oss att muslimer, eller förlåt "islamister", BORDE vara FÖR slaveri. Idag, år 2009. Doooh..
    Nää faktiskt inte .
  • Beautifully Human
    Jmia skrev 2009-09-26 23:02:08 följande:
    Japp! Jag har redan tänkt på saken. "Islamistbrud i sina bästa år söker härmed mörkhyad slav för allehanda ändamål främst dock slavgöra"
    Börjar nog bli dags för mig att konvertera!!!

Ts, du får ursäkta att vi driver med tråden. Men varje vecka kommer en liknande tråd.
    Jag ska starta en tråd."Mohammed sov på en spikmatta, eller hur? Hur ställer sig muslimer 2009 inför det?"
  • Jmia
    overandout skrev 2009-09-26 23:06:18 följande:
    För att nån moderator flyttade den dit, antar jag för jag la den INTE där till att börja med utan under religion.
    Antar du? Det meddelar de ju när de gör
  • Beautifully Human
    overandout skrev 2009-09-26 23:06:18 följande:
    Aha, konstigt...
  • overandout
    Jmia skrev 2009-09-26 23:09:34 följande:
    Antar du? Det meddelar de ju när de gör
    Ja eftersom jag la den under religion och den låg där. Men sedan när jag skulle kolla på svaren så fanns den inte där under religion ( trodde den blivit borttagen först ) men jag hittade den under samhälle.

Jag har ingen anledning att ljuga. Ska kolla min mail.
  • overandout
    MijaMia skrev 2009-09-26 23:09:50 följande:
    Aha, konstigt...
    Inget i min inbox här på familjeliv eller på min mail om anledningen till flytten .
Svar på tråden slavar / Mohammed