Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Är du oroad över invandringen?

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 01:29:33 följande:

Schackspelarna! Vafan tror du, idioterna som bränner bilar och kastar sten på poliser, brandmän och annat här och där i vårt land (t.ex Malmö och Uppsala) Där förordar jag Deportation, får vara hur "rasistiskt" som helst, men det är min ärliga åsikt. Jag har inget emot min granne Mehemet, lika lite som min granne Berit.
    Va? Ska vi deportera alla ungdomar?
  • MrsAssault

mina små kämpar skrev 2009-09-29 02:28:43 följande:

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-09-29 02:21:32 följande: de som ej tror på det är välkommna att tillbringa några dagar hemma hos mig jag kan garantera att efter det ändras den uppfattningen, innan jag flyttade hit hade jag aldrig kunat ana att något sånt här skulle kunna hända, så jag blev ganska chockad i början, men nu är man van vid att tonårs killar står och skriker din djä.. hora när man är ute, det målas saker på min ytterdörr det spottas på den, jag skulle kunna berätta hur mycket som helst sedan anmälde vi en man här för sexuellt utnyttjande av min dotter, det blev 100 resor värre eftersom alla slöt upp bakom honom, och vi fått levt med polis beskydd i ca 1,5 år hmmm jo sånt här förekommer ofta, vårt hyresbolag har fått hjälpa svenska familjer att akut flytta pga sakerna de blir utsatta för, känns fel att jag och mina barn inte ska kunna få bo här för att vi är svenskar eller hur
    Flytta.
  • MrsAssault

Jag är inte oroad. Ungdomarna som härjar i Rosengård kommer växa upp dom också och klippa sig och skaffa jobb. Precis som alla andra ungdomar som har härjat i olika stadsdelar genom åren.

• MrsAssault
    Jmia skrev 2009-09-29 17:32:51 följande:
    Fint förslag. Hur tänkte du nu? Muslimer göre sig icke besvär, men engelsmän och kanadensare välkomna?
    Neeeej inte engelsmän, de har dåliga tänder. Kanadensare vet jag inget om så det kanske är okej.

En kompis berättade om ett roligt klotter på en toalettvägg:

"Negrer åk hem!!!"

och under hade någon klottrat:

"Vem ska då ta hand om de svenska flickorna?"

Och under det stod det:

"Araberna"

:D
  • MrsAssault
    kuddmys skrev 2009-09-29 17:46:31 följande:
    Har aldrig hört engelsmän o kanadensare ställa krav o vägra kontakt med kvinnor.
    Vilka nationaliteter är det som gör så? Ursäkta att jag lägger mig i mitt i allt, men jag orkar faktiskt inte läsa över 60 sidor..
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2009-09-29 17:48:58 följande:
    Vilka nationaliteter är det som gör så? Ursäkta att jag lägger mig i mitt i allt, men jag orkar faktiskt inte läsa över 60 sidor..
    Förlåt SJUTTIO sidor
  • MrsAssault
    Jmia skrev 2009-09-29 17:52:33 följande:
    Det sätts likhetstecken mellan muslimer och invandrare. Inga andra invandrare är visst intressanta i debatten. Och det sätts vidare likhetstecken mellan muslimer och kass kvinnosyn. Nej, läsa 70 sidor orkar inte jag heller.
    Okej, så det handlar egentligen inte om invandrare alls utan om muslimer? Mig veterligen finns det ganska många svenska muslimer också. Ska vi slänga ut rubbet eller vad är det folk säger? :D
  • MrsAssault
    kuddmys skrev 2009-09-29 18:02:54 följande:
    Folkgrupper som muslimer o judar t ex.
    Okej, oberoende av vilket land de kommer ifrån? Ska vi slänga ut alla judar och muslimer? Även de svenska?
  • MrsAssault

Där jag bor finns det nästan bara invandrare. Lugnt och fint är det och för första gången i mitt liv kan jag sova på nätterna eftersom det inte bor en massa idioter här som måste supa sig bortom all sans och ha efterfest tre gånger i veckan. Här bor rejäla människor som åker nattbuss till och från jobbet utan att blinka. Alternativt jobbar 16 timmar/dag, eller både och. jag antar att det är annorlunda på andra ställen och att det eventuellt kan bero på om en viss nationalitet har "tagit över" ett område. Där jag bor finns det folk från en ohygglig massa länder, det är väldigt blandat. Inte så mycket svenskar dock :D

• MrsAssault
    kuddmys skrev 2009-09-29 18:16:34 följande:
    Eftersom du frågar: Ja, om de ställer krav. Svenska muslimer o judar är ganska få o de har i de flesta fall konverterat pga. en utländsk man.
    Vad är det de ställer krav på?
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?