Inlägg från: Beautifully Human |Visa alla inlägg
  • Beautifully Human

Är du oroad över invandringen?

Lemasive skrev 2009-09-29 09:12:21 följande:
    Varför bry sig, om 30 år kommer det vara över 50% muslimer i Sverige. Då kommer era barn få lära sig Sharia och koranen, tro inte att någon kommer undan. Sverige kommer försvinna.
    Och muslimerna kommer förslava oss, eller hur? Vi blir kolonialiserade!!!!!!

Lägg av..................................................................................................
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:20:06 följande:
    Nu ska vi se, det har bränts bilar och varit upplopp i flera städer dom senaste helgerna. Dessutom är det en invasion, det är uppenbart. En Ekonomisk så

kan du titta på Egyptiska prognoser för ett muslimskt Europa. Men det är ju bara inbillning.
    Och alla som bränner bilar är muslimer?
    Upploppen handlar om islam? Lägg av nu på allvar. Och sluta benämna människor som "negrer".

Ja, det är inbillning. Egyptien skulle inte kunna fixa ett muslimskt Europa om de så ville. Folk har alltid skällt högre än de bits.

Sedan är det ju kul att vi tycker allt är så hemskt när det var Europeér som lade plattformen för allt det ni är rädda för, kolonialisering, korståg, slaveri, you name it.

Med sådan attityd och okunskap är det såklart världen är på väg utför. Ni sitter och oroar er för islam (som vi INTE ska gå in på här, det finns hur många trådar som helst om du vill snacka om din islamofobi), medans vi fortsätter öka u-länders beroende av oss, fortsätter skriva puckade handelsavtal som gynnar oss, de rika och får de fattiga länderna att stå på sina knän.

Tvärt om vad ni tror, är det fler och fler muslimer som flyttar tillbaks till sina hemländer. Det finns det statistik på.
  • Beautifully Human
    MijaMia skrev 2009-09-29 09:25:59 följande:
    Och alla som bränner bilar är muslimer?Upploppen handlar om islam? Lägg av nu på allvar. Och sluta benämna människor som "negrer".Ja, det är inbillning. Egyptien skulle inte kunna fixa ett muslimskt Europa om de så ville. Folk har alltid skällt högre än de bits.Sedan är det ju kul att vi tycker allt är så hemskt när det var Europeér som lade plattformen för allt det ni är rädda för, kolonialisering, korståg, slaveri, you name it.Med sådan attityd och okunskap är det såklart världen är på väg utför. Ni sitter och oroar er för islam (som vi INTE ska gå in på här, det finns hur många trådar som helst om du vill snacka om din islamofobi), medans vi fortsätter öka u-länders beroende av oss, fortsätter skriva puckade handelsavtal som gynnar oss, de rika och får de fattiga länderna att stå på sina knän.Tvärt om vad ni tror, är det fler och fler muslimer som flyttar tillbaks till sina hemländer. Det finns det statistik på.
    Egypten menar jag såklart.
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:29:22 följande:
    Om 14 år är 50% av alla holländare Muslimer, det är ok med dig antar jag? Vi pratar alltså inte holländare här utan invandrare som ynglar av sig. Du tycker att Sverige ska försvinna och våra svenska traditioner? Du hatar alltså det som har varit och är idag i viss mån, varför flyttar du inte till irak?
    Kunde inte bry mig mindre om så 90% av alla holländare är muslimer.
    Ynglar av sig?

Har du utbildning? Jag menar eftergymnasial sådan? Eller har du bara dåliga erfarenheter?
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:31:53 följande:
    Jag skulle anställa den som producerade bäst, och fungerade bäst inom gruppen. Det konstiga är dock att det aldrig är en arab, Somalier, eller Kongoles. Det är alltid en Europé eller någon som är vettig, du har säkert dina tankar om att alla är lika. Men kulturellt skiljer vi oss enormt åt...När du snackade om bilar som brändes så har du rätt, det var Per och Lars som brände bilarna.
    Jag vill veta vart du drar parallellen mellan brända bilar och islam?

Alla invandrare är inte muslimer du vet. Och de bränner INTE bilar för att de vill bygga en moské eller tvångskonvertera området.

Aha, jag visste inte att det aldrig var araber, somalier eller kongoleser som producerade bäst och fungerade i grupp. Men men. Nu vet jag!
    Så klart alla inte är lika, men det betyder inte att man inte kan fungera tillsammans. Du och jag är svenskar, delar kultur, språk, land, men inte f-n är vi lika.
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:40:07 följande:
    Du bryr dig mindre om 90% av alla är Muslimer, när du sedan blir slagen av mig för att du kåtade upp mig enligt min mening och du blir straffad för det kommer du gnälla då? För jag kommer njuta att se dig blodig på golvet för att DU visade lite ben eller kanske tänder.
    Du blir inte långlivad på FL.
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:48:03 följande:
    Vad har du för kunskaper som säger att vår MISSLYCKADE intergration och invandring är bra, vad ligger arbetslösheten på? Har våldsbrotten gått upp? Är det fler än någonsin som går på bidrag? Går det bättre för skolungdomar? Hur lever våra gamla? Är det färre våldtäkter?
    Jag tror inte du och jag har något mer att säga varandra.
    Skaffa en utbildning eller något, ditt sätt att uttryka dig och din grymma okunskap om "negrer" och muslimer är ju skrämmande. Du är by far den mest obehagliga person jag stött på på FL.
    Vi skulle kunna diskutera dina frågor, men tyvärr besitter jag inte den självbehärskningen som krävs för att föra en diskussion med dig.
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:49:35 följande:
    Det är kanske av intresse att MijaMia är ihop med en svart man, det lär ju inte färga( haha) hennes synsätt alls.
    Ja du, det är män som DU som får mig att springa så långt bort från svenska män jag kan.

Han har utbildning, intelligens, djup, engagemang i rättvisa, politik, konflikter och mänskliga rättigheter. Sedan skiter jag väl i om hans är vit, grön, brun, lila eller rosa.

Och nej, jag tror fakstiskt inte att det är av någons intresse. Ditt möjligtvis.
  • Beautifully Human
    TheCoopers skrev 2009-09-29 09:50:25 följande:
    Don't let him get to you ..Du ser väl vad du har att göra med här ?Slöseri med energi Verkligen
    Jo...men det är ju det här med flugorna och skiten...
  • Beautifully Human
    Lemasive skrev 2009-09-29 09:56:04 följande:
    Eftersom du inte ens kan stava till uttrycka så ifrågasätter jag din utbildning, men säg gärna vad du har för någon. Själv har jag gått ett antal kurser i beteendevetenskap och Historia.
    I frågasätt så mycket du vill. Jag kan leverera när det gäller.
    Har heller ingen lust att redogöra för min utbildning, men den väger tyngre än dina kurser i beteendevetenskap och historia.

Ta hand om dig nu, och se upp för invandrarna!!!!
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?