johlinn skrev 2009-10-25 10:35:05 följande:
catmat - om bara virtuella kramar vore lika varma och mysiga som
irl-kramar. Då skulle jag hålla om dig länge länge. Det är ok att vara rädd. Det ÄR stort med operation i hjärna och ryggmärg. Men förhoppningsvis kommer allt att gå bra för dig!! härligt o höra att A. är "normalbra" i matte! E. har fått vaccinationstid på tisdag. Vet inte om jag ska avboka den ioma han fortfarande inte är helt bra från sin magsjuka! Kanske är fånigt, men jag upptäcker att jag blir lite ledsen när andra pratar om pott-träning, att barn håller sig torra osv. Undrar hur det kommer bli för E?
Dert funkar ändå... klart man tycker det är tråkigt när andra barn blir torra osv men det går.. min son som är 10 har ff blöjor eftersom han läcker , vi har detrusitol tabletter dagtid , då har han mindre herrskydd i kalsongerna.
Funkar ändå bra tycker jag och han tycker inte det är skämmigt som tur är utan bara att det är så det är för honom.. Jag har varit rätt rå och tuff i jargongen med honom MEN alltid med mycket kärlek och hjärta just för att jag ville att han skulle kunna ge svar på tal om någon skulle få för sig att säga nåt eller reta honom och det gör han verkligen!
tex om han frågar om han får gå ut så kan jag svara : vaddå gå? Du kan ju inte gå! och le.. Då skrattar han bara och svarar : jaja.. men RULLA DÅÅÅ!!!
vet att flera ungar kommit av sig i sina spydiga kommentarer bara för att han "tränat" att ge svar på tal i en kärleksfull miljö så han inte behöver bli helt ställd om nån ger en dum kommentar!