• xxmeyaxx

    Min son är bög.. Jävla leksaksspis!

    Under julen 2009 köpte jag en leksaksspis till min då 1-åriga son. Folk menade att jag inte skulle göra det, då det fanns stora risker att han kunde bli bög, ja.. homosexuell.

    Exempel:
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

    Jag blev ju såklart lite orolig, visste inte om jag skulle klara av om han blev bög.. men jag tänkte att jag chansade. Han verkade ju gilla spisen som fanns på dagis.

    Han fick sin spis.. och inte lång efteråt började han göra sådana här "tjejiga" saker. Han skrek som en tjej, lagade mat vid sin spis, vattnar blommor och spelade drama queen när han inte fick som han ville.

    Nu är han 2 år.. och mitt mammahjärta är som krossat.
    Han lyssnar på Aqua, leker med spisar, dockor, gillar skor och städar här hemma. Han snor mina högklackade stövlar och älskar sin lila tröja.

    Solklar bög.

    Vad ska jag göra?! Och varför lyssnade jag inte på Socialstyrelsens rapporter ang. hur stor betydelse färgen har på leksaksspisar?!  (finns på s. 1)

    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m39174125.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m45214630.html


    « Feel the magic of Meya »
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-30 10:28
    Jag lever lite före er alla märker jag. Julen 2008, fick han sin spis. Inte 2009 ;)
  • Svar på tråden Min son är bög.. Jävla leksaksspis!
  • Mrs Elly
    qwerty66 skrev 2009-09-30 01:36:46 följande:
    Mrs Elly skrev 2009-09-30 01:34:26 följande:
    ska du ha din son a bli "fin" ditt psykfall?
    klart han ska va fin, han är ju mammas gulleponk!
  • DariaM

    Mrs Elly skrev 2009-09-30 01:34:26 följande:


    kan vi så ska väl fan dom kunna å! vill man vara fin får man lida pin!
    Frågan är ju om du vill ha en bög eller en matcho till son.
  • DariaM

    Mrs Elly skrev 2009-09-30 01:37:41 följande:


    klart han ska va fin, han är ju mammas gulleponk!
    bög!
  • qwerty66

    herregud... har pojk-stackaren ingen far som kan lära värme och ömhet med bältet?
    ska du uppfostra en "gammel-pöjk" som bor i mammas knä tills du dör och han ärver ditt hus och sedan börja leva ut sin tonårsrevolt i 70-årsåldern?

  • Carro

    Min 3-årige son är bisexuell..
    Dock en viss förbättring, för tidigare var jag helt säker på att han var bög.

    Det började med att vi var så jävla dumma och köpte honom en dammsugare eftersom vi inte fick har vår ifred..
    Så han gick runt och dammsugade hela dagarna..
    Sen hittade han disktrasorna och började torska skåp hela dagarna (vi blir inte anmälda för barnarbete nu va?)
    Han har en farmor som älskar att baka och naturligtvis introducerade hon vår son i bakandets värld.
    Som om vi inte redan hade varit dumma nog så köpte vi honom en röd spis.
    Bögen i honom kom fram..
    Han ville bara ha råååååsa kläder, skor m.m..
    Han började springa omkring i mina högklackade skor.
    Fick han tag i min sminkväska så hade vi en styck son, sminkad som värsta transan en stund efter..
    Ni förstår hur förskräckta vi var va?

    Men sen hände ngt..
    Han började bli intresserad av traktorer.. bilar.. lastbilar.. motorcyklar..
    Halleluja, ett under hade hänt!!!
    Vår bögson hade förvandlats till bisexuell!

    Nu kämpar vi för att få en helt normal heterosexuell som så att vi slipper skämmas för honom.
    Dock fick han ett återfall senast imorse..
    Han gastade och gapade att han ville ha parfym, men inte sin pappas parfym, nä, det var min parfym han ville ha!!!
    Jag kände genast kalla kårar längs ryggraden, tänk om han faller tillbaks i bögträsket?
    Vad gör vi då???

  • qwerty66
    Carro skrev 2009-09-30 01:40:23 följande:
    Min 3-årige son är bisexuell.. Dock en viss förbättring, för tidigare var jag helt säker på att han var bög. Det började med att vi var så jävla dumma och köpte honom en dammsugare eftersom vi inte fick har vår ifred.. Så han gick runt och dammsugade hela dagarna.. Sen hittade han disktrasorna och började torska skåp hela dagarna (vi blir inte anmälda för barnarbete nu va?) Han har en farmor som älskar att baka och naturligtvis introducerade hon vår son i bakandets värld. Som om vi inte redan hade varit dumma nog så köpte vi honom en röd spis. Bögen i honom kom fram.. Han ville bara ha råååååsa kläder, skor m.m.. Han började springa omkring i mina högklackade skor. Fick han tag i min sminkväska så hade vi en styck son, sminkad som värsta transan en stund efter.. Ni förstår hur förskräckta vi var va? Men sen hände ngt.. Han började bli intresserad av traktorer.. bilar.. lastbilar.. motorcyklar.. Halleluja, ett under hade hänt!!! Vår bögson hade förvandlats till bisexuell! Nu kämpar vi för att få en helt normal heterosexuell som så att vi slipper skämmas för honom. Dock fick han ett återfall senast imorse.. Han gastade och gapade att han ville ha parfym, men inte sin pappas parfym, nä, det var min parfym han ville ha!!! Jag kände genast kalla kårar längs ryggraden, tänk om han faller tillbaks i bögträsket? Vad gör vi då???
    katolskakyrkans präster ska ha botemedlet har jag hört, en mycket bra uppfostringsmetod för unga pojkar... har du tur kanske ha blir präst på köpet?

    små pojkar i fotsida dressar som sjunger i falsett under snälla farbröders överinseende är nog lösningen.. .bra manliga förebilder... och bara sånna.

    han glömmer nog både damsugare och parfym efter några veckor där....
  • Monsterpannkaka

    Hahahah!
    Underbar tråd!

    Tack för alla nattliga skratt!

  • Carro
    qwerty66 skrev 2009-09-30 01:44:45 följande:
    katolskakyrkans präster ska ha botemedlet har jag hört, en mycket bra uppfostringsmetod för unga pojkar... har du tur kanske ha blir präst på köpet?små pojkar i fotsida dressar som sjunger i falsett under snälla farbröders överinseende är nog lösningen.. .bra manliga förebilder... och bara sånna.han glömmer nog både damsugare och parfym efter några veckor där....
    är du säker?
    För är det inte ganska vanligt att dom pojkar som umgåtts med snälla katolska präster blir bögar när dom blir stora pga kärleken från prästerna?
    DariaM skrev 2009-09-30 01:42:58 följande:
    Carro: Lämna bort honom...det är för sent, han är förkastad!
    Jag har faktiskt funderat på att sätta in en annons på Blocket..
    "barn säljes billigt, vid snabb affär ingår barnets pappa"
    Det funkar kanske?
Svar på tråden Min son är bög.. Jävla leksaksspis!