• Abandoned

    Ska låta vaccinera ditt/dina barn mot svininfluensan?

    Ska låta vaccinera ditt/dina barn mot svininfluensan?


    ♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-01 06:58
    Missade ett "du" i rubriken.

    Ska du låta vaccinera ditt/dina barn mot svininfluensan?

    Jag tänker på alla barn, under 18 år.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska låta vaccinera ditt/dina barn mot svininfluensan?
  • Bam

    Nej! Vill inte spruta in nåt okänt skit i mina barn.

    Alla ni som hakat på svinvågen, tänk er för!


    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • flybell
    Bam skrev 2009-09-30 23:51:35 följande:
    Nej! Vill inte spruta in nåt okänt skit i mina barn.Alla ni som hakat på svinvågen, tänk er för!
    precis min åsikt.
  • Pallas
    Bam skrev 2009-09-30 23:51:35 följande:
    Nej! Vill inte spruta in nåt okänt skit i mina barn. Alla ni som hakat på svinvågen, tänk er för!
    Har tänkt noga, studerat risker och gjort informerade övervägningar. Jag skulle vilja vända tillbaka uppmaningen till er som gått på skrämselpropagandan.
  • MalinEddie

    Men är det inte så att små barn inte får vaccineras i vilket fall? Vilken ålder pratar du om?

  • Ninette

    Röstade ja men har inte bestämt oss helt hundra än men vissa faktorer gör att vi tror att vaccinet trots allt är bättre för särskilt ena dottern än att hon får influensan.

    Har gått från absolut nej till mycket troligt ja efter att ha läst mycket, både fördelar och nackdelar. Just för oss väger ja över mycket efter att noga läst och även pratat med insatta människor. Mycket skrämselproganda över vaccinet finns de...

  • Bam
    Pallas skrev 2009-09-30 23:56:27 följande:
    Har tänkt noga, studerat risker och gjort informerade övervägningar. Jag skulle vilja vända tillbaka uppmaningen till er som gått på skrämselpropagandan.
    Vilken skrämselpropaganda? Verkar snarare att det är ni andra som gått på den.
    Brukar barn bli vaccinerade mot influensa? Vad får er att tro att denna är värre än nån annan?
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Pallas
    Bam skrev 2009-10-01 00:03:58 följande:
    Vilken skrämselpropaganda? Verkar snarare att det är ni andra som gått på den. Brukar barn bli vaccinerade mot influensa? Vad får er att tro att denna är värre än nån annan?
    Hib ingår väl i allmänna vaccinationsprogrammet? Den är inte värre rent sjukdomsmässigt, men drabbar många.
Svar på tråden Ska låta vaccinera ditt/dina barn mot svininfluensan?