• lindi

Poppispinglorna 6

o jag har också "ulla" inbokat, redan om två veckor! så himla skönt iom att vi har alla födelsedagar innan och omkring jul också!

• lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-03 19:52:43 följande:
    Ingen här som har planer på en till bebis, eller har en bebbe i magen redan? =)
    någon måste ju komma med något positivt så, JA såklart man vill ha en till.............................någon gång iaf
  • lindi

vi har slagit på gps.en och då är göteborg snabbare även om det är aningen längre så senaste vändorna har det gått över götet, så skönt att slippa allför mycket småvägar, särsklilt nu när det är mörkt när man kör.

• lindi
    Martha skrev 2009-11-09 22:37:38 följande:
    Var den vägen vi åkte förra året oxå, via GBG.. men nu när jag tittade på hitta.se så visade de nån annan väg så jag blev lite osäker..  Hur länge gick ni där inne innan ni åkte hemåt? för ni var väl där till kl 07 va?
    de öppnade 8 den dagen så vi var där då och sen var vi klara vid halv sex ungefär, stannade bara och åt lite snabbt och var hemma vid 24
  • lindi
    Martha skrev 2009-11-10 23:05:29 följande:
    Oj hjälp en riktig hel dag med andra ord :)
    ja fast vi sov i göteborg natten innan så vi åkte inte hela vägen ner på morgonen, gjort det förut men det blir så jobbigt.
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-24 18:49:34 följande:
    Min soon-to-be make
    har jag missat något eller?
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-25 08:26:29 följande:
    nepp! Ses i veckan?
    ja gärna, imorgon?
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-25 10:08:28 följande:
    ja det blir bra det. Bara wira är piggare, hon har feber igår/idag. men jag skickar ett sms ikväll hur det ser ut Fick du nå fint på födelsedagen då?
    ja gör så

jag jag har fått mycket fint, lite av varje sådär. men fick också en biljett till winnerbäck i gävle nästa lördag av moster, ska bli jätteskoj att åka på!
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-25 19:56:31 följande:
    åååh, winnerbäck... vill så gärna gå! :-S
    ja men följ med då!
    ikea på vägen och sådär, kan inte bli bättre
  • lindi

ja jag säger också ÄNTLIGEN snö! vill åka skidor ju så det blir någon mening med vintern

här slöas det i soffan efter en skön sovmorgon och laddar för jobb kl 13, inte mer spännande än så idag

Svar på tråden Poppispinglorna 6