• lindi

Poppispinglorna 6

jag har också tråååkigt! har egentligen massor jag skulle kunna göra här hemma, skruva och måla och så, men jag orkar inte. gick av jobbet imorse och har jobbat större delen av helgen så jag är så trött och slö.
    inga barn hemma som kan roa mig heller och M kommer inte hem från jobbet förens vid halv nio, tråååk!
    carro du har iaf någon som lagar mat åt dig nu, jag är hungrig!!

• lindi

men det får man ju iaf med hundvalpar :-P välja kön alltså

• lindi
    tejp skrev 2009-12-15 22:49:54 följande:
    Ja tänk är så sjukt sugen på en chihuahua!
    ja jag skulle gärna ta tillbaka min
    de är underbara om man hittar rätt chihuahua!
  • lindi

någon här som vet vilken säsong och vilket avsnitt sista grey´s avsnittet var?

• lindi

jag är inte heller ledig så vidare mycket, men jag och Tuva har iaf vår utlandsresa att se framemot efter nyår *längar*

• lindi
    Martha skrev 2009-12-17 21:19:10 följande:
    Vart ska ni åka?
    vi ska åka till kanarieöarna den 6 januari, tllsammans med en kompis och hennes stora som är lika gammal som Tuva, så det blir nog lite semester för mammorna också att bara åka med så stora barn som dessutom har varandra att leka med!
    MiniMie skrev 2009-12-17 21:40:47 följande:
    Åhh, mysigt att åka bara ni.. är sugen på att åka ensam med A.. men, med vad som komma skall under sommaren är de inte riktigt lägligt ännu... men, så småningom blir de en utlands trip.. bara han och jag ;);)
    ja ska bli jättemysigt att få åka med bara Tuva, ge henne lite tid i lugn och ro, hon är ju så stor nu, kommer hinna fylla 6 innan vi åker
    MiniMie skrev 2009-12-17 21:41:47 följande:
    ..tänkte.. är de många som är lediga framöver kanske vi kan ta en play date i snön..Pulka åkning och korvgrillning.. plattbacken, romme alpin eller nått?!?
    åh det är vi gärna med på också!
  • lindi

piiip!
    oki då, det är jag.................

• lindi

var intressant att se hur man helt plötsligt fick många fler besökare på sin sida när det började hintas om fler graviditeter, både anonyma och gäster som jag inte visste läste vår tråd någon annan som märkt av det?

föresten ska jag ha en bugga den här gången

• lindi

mitt släppte i v 11, åt också postafen men blev sjukt trött av dem och gick i ett töcken i den månaden jag åt dem. jag mådde mest illa från lunch och framåt, morgonen gick ganska bra. men säger som de andra se till att ta morgon och kväll så de inte går ur kroppen för att få mest effekt.

har inte mått illa alls med de andra två men med den här så, fy!

minime: vilket datum har du?, tänkte om du är i v12 så är det ju inte så långt emellan oss, jag är i v 14.

• lindi

någon här som vet vad det är för skillnad på den vanliga uj.n och uj swift?

• lindi

läst lited om den och dte verkar som om liggdelen till tvillingvagnen passar till den och så verkar det som om det kommer en egen liggdel till den nu i början av 2010.

finns den att känna på här i kring?

• lindi

weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan

• lindi
    Martha skrev 2009-12-29 19:39:00 följande:
    Ååå mysigt.. :) Var det rutin UL?
    nä det var en extra koll bara för att jag haft blödningar i en vecka, men det verkar som om det beror på min hosta för allt var bra med och kring bebis!
    borde få tid till rutin ul snart, borde bli i slutet av januari eller så för mätningarna idag verkar stämma i storlek med den uträkning som är nu
    Michaela83 skrev 2009-12-29 19:35:26 följande:
    ¨Vad kul stumpan!!
    ja det känns om en lättnad!
  • lindi
    MiniMie skrev 2009-12-29 20:30:37 följande:
    naaaaww... vad avis jag blir. Jag längtar ju SÅ!!Extra mycke iom att vi diskuterade abort och jag har inte ritkigt vant mej vid tanken och känslorna att vi faktiskt ska få en 3a... känner mej inte gravid alls dom dagar jag inte mår sjukt illa och då blir påminnd. Lite svälld är jag väl, men inte så nån sulle tro att jag är på tjocken, snarare att jag kanske gått upp nått kilo över jul.. *hahahha*MICKIS & LINDI: Ska ni kika vad de blir?!
    nä jag vill inte veta och inte M heller, skönt att vara överens om det så inte en hemskt gärna vill!
  • lindi

jag är också nyfiken egentligen, men kommer ihåg att när jag kämpat där på förlossningen så har jag tyckt det varit kul att ha haft den spänningen kvar, även om jag hållt på dö av nyfikenhet innan

kramar till dig mini och gott nytt år på er alla!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

finns bugaboos i någon affär här i närheten eller är det storstaden och webbshopar som gäller?

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

ja mora känns ju lite åt fel håll, får nog bli att följa med M till sthlm någon vecka framöver

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Poppispinglorna 6