Inlägg från: Annamamma 83 |Visa alla inlägg
  • Annamamma 83

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker det är grymt snyggt, lite trashigt är inte mig emot!

• Annamamma 83
    Elektra82 skrev 2009-10-03 13:59:00 följande:
    Jag har en trollslända pa armen som jag är jättenöjd med. Sen har jag en drake pa benet som är sadär... inte ful men hade nog gjort nat annat om jag hade gjort den idag. Bada har jag haft i snart 10 ar. Var 17 resp. 18 ar när jag skaffade dem. Klart att det kan vara trashigt med fula tatueringar, precis som fula frisyrer eller vad som helst! Hockeyfrilla t ex... Jag tycker att det är fult med tatueringar som alla skaffar plötsligt bara för att det är trendigt just nu. Som alla jävla stjärnor som folk har överallt nu! En liten stjärna pa halsen/vristen/handleden, gud vad orginellt. Eller tre stjärnor i olika storlek pa underarmen som alla killar har, haha. Pinsamt. Det värsta jag sett var en man som skulle tatuera hela kroppen svart. Han hade redan tatueringar överallt sa det var det ända han kunde komma pa som var "värre". Ibland kan det ju ga till överdrift...
    Så känner jag med, ja tycker stjärnor är skitsnyggt, men skulle aldrig göra en nu, eftersom ALLA går runt med de o de e en innegrej!
    Samma sak gäller kinatecken, vilket ja även vägrade är de va inne!

mina tatueringar är väldigt personliga o ja ångrar ingen av de 5 jag har.
  • Annamamma 83
    mamita64 skrev 2009-10-03 15:51:49 följande:
    lazycat64.blogspot.com/search... Det här är min senaste tatuering. Den täcker ett misstag jag gjorde 1990. Jag har haft lust att göra om den gamla i säkert 15 år nu, men inte haft råd. Att det skulle bli barnens namn har varit bestämt lika länge Enligt en artikel i AB i går så skriver vi barnens namn pga att kändisar gör det, bullshit enligt mej iaf. Jag har dessutom ett armband, med en dödskalle på ovansidan handleden och ett hjärta på undersidan. Båda dessa betyder något för mej, de är noga genomtänkta och efterlängtade. Mina barn är också tatuerade, de får sin första av mej i 18-års present om de vill det, och det har allihop velat. Naturligtvis finns det fula tatueringar, det är ju bara att googla på tattoo fail, så får man bevis på det. Men jag är nöjd med mina och planerar för nästa. Även den har en betydelse och är noga planerad. För mej tar det lång tid att spara ihop till varje tatuering så jag hinner tänka igenom mitt beslut noga
    Men du, vilka söta kattungar, ååå ja blir så sjuka av o se sånt där, fy skäms o lägga ut sånt
    tyvärr är ja dock allergisk, vilket visar sig väldigt tydligt när ja träffat på en kattunge, för vem kan låta bli o gosa med en sån underbart söt sak???
  • Annamamma 83

Annamamma 83 skrev 2009-10-03 16:26:35 följande:

Men du, vilka söta kattungar, ååå ja blir så sjuka av o se sånt där, fy skäms o lägga ut sånt tyvärr är ja dock allergisk, vilket visar sig väldigt tydligt när ja träffat på en kattunge, för vem kan låta bli o gosa med en sån underbart söt sak???
    Ja, vet lite OT, får ursäkta de, men kunde inte låta bli =)
  • Annamamma 83

Att påstå att de är en klassfråga är väl väldigt gammaldags?

Även att de bara är kåkfarare som har de.

Dags o vakna upp,året är 2009 och var o varannan människa har ju varit o gaddat sig.
    vilket ja iof tycker är liiite tråkigt, ja gillar rockig stil och vill inte att de ska va en modegrej

Svar på tråden Tatueringar är trashigt!