mamita64 skrev 2009-10-03 15:51:49 följande:
lazycat64.blogspot.com/search... Det här är min senaste tatuering. Den täcker ett misstag jag gjorde 1990. Jag har haft lust att göra om den gamla i säkert 15 år nu, men inte haft råd. Att det skulle bli barnens namn har varit bestämt lika länge Enligt en artikel i AB i går så skriver vi barnens namn pga att kändisar gör det, bullshit enligt mej iaf. Jag har dessutom ett armband, med en dödskalle på ovansidan handleden och ett hjärta på undersidan. Båda dessa betyder något för mej, de är noga genomtänkta och efterlängtade. Mina barn är också tatuerade, de får sin första av mej i 18-års present om de vill det, och det har allihop velat. Naturligtvis finns det fula tatueringar, det är ju bara att googla på tattoo fail, så får man bevis på det. Men jag är nöjd med mina och planerar för nästa. Även den har en betydelse och är noga planerad. För mej tar det lång tid att spara ihop till varje tatuering så jag hinner tänka igenom mitt beslut noga
Men du, vilka söta kattungar, ååå ja blir så sjuka av o se sånt där, fy skäms o lägga ut sånt
tyvärr är ja dock allergisk, vilket visar sig väldigt tydligt när ja träffat på en kattunge, för vem kan låta bli o gosa med en sån underbart söt sak???