Inlägg från: Elektra82 |Visa alla inlägg
  • Elektra82

Tatueringar är trashigt!

Jag har en trollslända pa armen som jag är jättenöjd med. Sen har jag en drake pa benet som är sadär... inte ful men hade nog gjort nat annat om jag hade gjort den idag. Bada har jag haft i snart 10 ar. Var 17 resp. 18 ar när jag skaffade dem.

Klart att det kan vara trashigt med fula tatueringar, precis som fula frisyrer eller vad som helst! Hockeyfrilla t ex... Jag tycker att det är fult med tatueringar som alla skaffar plötsligt bara för att det är trendigt just nu. Som alla jävla stjärnor som folk har överallt nu! En liten stjärna pa halsen/vristen/handleden, gud vad orginellt. Eller tre stjärnor i olika storlek pa underarmen som alla killar har, haha. Pinsamt.

Det värsta jag sett var en man som skulle tatuera hela kroppen svart. Han hade redan tatueringar överallt sa det var det ända han kunde komma pa som var "värre". Ibland kan det ju ga till överdrift...

• Elektra82
    Kamikazee skrev 2009-10-03 14:19:24 följande:
    Hehe, när jag var runt 18 och gjorde min första tatuering så var det supertrendigt med tribaler - och speciellt runt överarmen som ett band. "Alla" hade det (inte jag då, jag gjorde ett annat motiv som jag är jättenöjd med), Men jag undrar om de som gjorde sådana band fortfarande är nöjda med sina trots att de är jävligt ute nu...
    Min kompis gjorde en san runt armen för 10 ar sen... Nu vill hon ta bort den!  Blir nog ofta sa när man hakar pa en trend.
  • Elektra82
    Bettiz skrev 2009-10-03 14:47:53 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-03 14:34:31 följande: Fast då hade de väl verkligen sett ut som svarta fläckar på långt håll?!
    Jag håller med om att det oftast är för små tatueringar som ser fula ut på långt håll... Som ett konstigt födelsemärke eller nåt. Jag tycker att dina handavtryck är coola
  • Elektra82
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 20:15:31 följande:
    Hur många läkare och advokater har tatueringar och piercings? Något har det ju med att göra att det inom vissa klasser/yrken osv finns mindre resp mer av just dessa företelser som vi tar upp i denna tråden
    Hur ofta kikar man under läkarrocken eller kostymen pa alla läkare och advokater man träffar?

Jag är visserligen inte läkare än, men pluggar medicin. Vet en hel del kursare som har tatueringar. Mina syns inte när jag har kläder pa mig. Kanske är mer en aldersfraga...
Svar på tråden Tatueringar är trashigt!