Inlägg från: marre67 |Visa alla inlägg
  • marre67

Tatueringar är trashigt!

Majsan70 skrev 2009-10-03 18:23:12 följande:
    Trash är ett hemskt ord som borde plockas ur svenska språket. Att överhuvudtaget befatta sig md det ordet får mig att tro att man helt tappat koncepterna oavsett man har tatueringar eller ej. Våga vägra ordet Trashigt och allt annat runt i kring det ordet!!!
    Amen!!

Jag själv har 2 tatueringar, är en 4 barns mamma, mormor, egenföretagare och varken bättre eller sämre än andra
    tatueringar säger väl inte hur en person är i övrigt!
  • marre67
    Cornellia skrev 2009-10-03 19:20:30 följande:
    Det beror lite på vad det är för en tatuering, och hur man sköter den. Stora, gamla och blekta tatueringar är inte särskilt snyggt, och signalerar verkligen inte klass.
    Du har rätt i det om gamla bleka tatueringar, sen undrar jag vad du menar med klass? Är det så att man är en bättre person om man är högre upp i rang än andra?
    Jag har flera företag och fastigheter med min sambo men vi har aldrig visat oss vara bättre än andra. Våra vänner är vanliga medelsvenssons , vad spelar det för roll?
    Mår man bättre av att omge sej med folk av högre klass? Är låg och medelklassare sämre människor?
    En stilla undran bara till alla.
  • marre67

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 19:33:07 följande:

Att det finns ett klasssamhälle är väl inget nytt, hur man ställer sig till de olika är däremot högst individuellt.
    Min frågan är ju om man mår bättre av att umgås med folk av högre "klass" och om man anser sk vanligt folk som sämre.
  • marre67
    janniahlholm skrev 2009-10-03 19:41:21 följande:
    det är inte vad denna tråd handlar om.
    nej det vet jag men det blev prat om att gamla stora tatueringar inte signalerar klass, så därför halkade jag in på denna stig, ursäkta för det.

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 19:42:09 följande:
    Lika barn leka bäst heter det ju..
    ja det kallas ju så, men det stämmer naturligtvis inte alltid, fast det beror väl på hur stora skillnaderna är förståss.
Svar på tråden Tatueringar är trashigt!