Thaleya skrev 2009-10-04 22:52:39 följande:
Alltså det där beror ju på, gjorde du ett alldagligt motiv för att det var mode, så är det trashigt. Men om du gör ett motiv för att det är kul och du känner att du är en sådan person som inte kommer ångra tatueringen och du är rätt impulsiv ja då tycker jag inte att det är trashigt. Det är dock osmart att göra en tatuering bara för att man tycker den är kul hux flux om man är en sådan person som har svårt att bestämma sig och lätt ångrar sig och velar.
Nej, det var inget särskilt mode typ tribal eller playboy-kanin. Det är en orkidé på ena skuldran och fjärilar på andra. Velat göra hela ryggen i paradisgårdstil med en massa djur och regnbågar och det vore så kul för den skulle ändå aldrig synas, bara för mig, min man och barn och det tycker jag är gulligt på något vis. Ja, och på badhuset osv.
Vet att jag sällan ångrar något alls och är inte ytlig på det sättet så att en liten förändring på kroppen spelar någon roll, så jag bryr mig helt enkelt inte.
Sedan så råkar jag faktiskt tycka att det är lite kul när folk säger att jag är trashig och jag har så mycket mer utbildning och läshuvud än dem. Det roar mig mycket och då överdriver jag ibland wt-attribut när jag är på det humöret. Har väl på det stora stil typ Kitty Jutbring. Vi är tydligen lika och umgås dessutom i samma kretsar. Den stilen är det.
Folks fördomar roar mig väldigt mycket. Det är kul att låtsas att man är dum helt enkelt. Då förväntar sig inget något.