Inlägg från: Burberry |Visa alla inlägg
  • Burberry

Mammas pojkar

Novemberstjärnan skrev 2009-10-29 19:55:34 följande:
    Då var det strax till att lägga sig i soffan och glo
    Få se vem som bjuder oss på kvällens bästa skratt, mammorna eller tjejerna som konkurrerar om killarna.

Inte är den svenska versionen lika bra som den amerikanska, men nog gillar jag den för det.
  • Burberry
    LjubaviMoja skrev 2009-10-29 21:07:04 följande:
    ja man visste redan i förväg att hon inte skulle vara kvar länge i programmet. Hon har t.om en flickvän.
    Fasen, det har jag missat. Då har jag retat upp mig alldeles i onödan över att hon fick stanna kvar förra gången, tyckte Bobby var korkad som ville ha henne kvar då. Tjejen är det väl inget fel på egentligen, men tycker inte hon riktigt är någon typisk svärmorsdröm.

Och lite besviken blev jag över att Christian röstade bort sin date ikväll. Vill han kanske bara ha riktigt unga tjejer?

Tim som jag tycker är lite söt; ja han har jag faktist inget att kommentera om, tyckte han var ganska tråkig ikväll.
  • Burberry
    LjubaviMoja skrev 2009-10-29 22:11:44 följande:
    Sen undrar jag varför den där Tim alltid måste prata? De andra har stått bara där varje program som två töntar
    De är väl vana att deras mammor pratar för dem också?
  • Burberry
    LjubaviMoja skrev 2009-10-30 20:55:02 följande:
    Nån är visst sur izzawaljus.blogspot.com/2009/10/tjena-pa-er-p...

Jag får väl ta åt mig för jag tycker nog fan hon är fet och undrar fortfarande var dedär omtalade musklerna sitter.. Men vad vet jag, jag är väl en pissfitta jag då, om jag nu inte räknas som snubbe av E.
  • Burberry

Ingen som tittat ikväll?

Jag fattar fortfarande inte varför Christian inte lyssnat på sin mamma och dejtat Martina.. Men ser ut som om det äntligen blir av i nästa avsnitt. Hon verkar ju perfekt för honom.

Och varför är Moa så populär bland alla? Säkert en snäll och trevlig tjej, men så ung, och inte speciellt snygg heller..

Att ha barn är inte mera jobbigt än man gör det!
  • Burberry
    MammaTillNeoh skrev 2009-11-22 22:36:08 följande:
    Någon som läst Janes blogg? Gå in på finest.se klicka er in på bloggar och sedan vidare in på Jane Timglas blogg.. Hon skriver mycket om bobby, speciellt idag. Tror ni det blir dom? Naima får väl en smärre hjärtattack då.. :P
    Skulle inte förvåna mig om Bobby valt henne bara för att reta Naima..
  • Burberry

Sista avsnittet ikväll!

Svar på tråden Mammas pojkar