Mammas pojkar
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
Såg precis en trailer för ett svenskt "Mommas boys".. Ja jösses! Vad tror ni om det??
ingen aning skall du titta på det?
Nja, tvivelaktigt.. Mot mina principer (totaldissade trailern) så följde jag några avsnitt av den amerikanska upplagan och av den svenska trailern att döma, så verkar det vara en ren kopia av den, alltså samma typ av karaktärer, fast på svenska. Jag vet inte, kändes bara så himla b, särskilt som hela programidén är så otroligt amerikansk..
mmm precis
läste någonstans att de hade precis avslutat Daddy:s girls också men jag minns ett annat program som gick för några år sedan och det var att 3 killar fick flytta in hos en familj och föräldrarna bestämde vilken dottern/sonen skulle fortsätta att träffa och de fick bara några dagar på sig att göra bra intryck osv. Skulle bli galen om mina föräldrar bestämde vem jag skulle träffa och inte träffa
I kväll börjar det skall ni titta?
Gillar inte såna program.
Varken bonde söker fru, ensam mamma söker osv.
Blir bara irriterad eftersom koppleri är förbjudet i svergie och jag tycker att gränsen här är hårfin.
Tittar nu och gud va pinsamma dom är!! Ändå måste jag titta
haha tycker att det är kul! Blev ännu roligare när jag upptäckte att en tjej från min gymnasieklass är med :) Ganska otippat
Hahahahahaha... ja jag fick dagens skratt nu! Detta ska bli kul!
Det är ju såååå dåligt ändå måste man sitta och glo på det
haha... håller med er, vilket program! Sitter i soffan och skäms. Men nog sjutton måste jag fortsätta kolla. ;)
Helt plötsligt känner jag mig som gammal tant.