Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Mammas pojkar

Anna M skrev 2009-10-22 20:36:05 följande:
    men man blir sugen på semester när man tittar på det ;)
    Ja visst blir man.Som tur är åker vi till Australien snart och slipper denna kylan.

Vi ska titta på det nu mest för att det är kul men de mesta är ändå uppgjort.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    Lantani skrev 2009-10-29 20:14:18 följande:
    Här är jag iaf dock missat fram till nu.. stog i duschen. Hur kom de fram till vilka som skulle gå på dejt?
    Dom fick brottas och några tjejer ville inte ställa upp på det för de tyckte inte att deras familjer skulle behöva se dom ner dränkta i såpa.
  • LjubaviMoja
    mamita64 skrev 2009-10-29 21:02:30 följande:
    Anna M skrev 2009-10-29 20:24:30 följande: Jag läste i Aftonbladet för några veckor sen att Izza är gay.Detta sa hon i en intervju.Programmet var bara en kul grej, tydligen.
    ja man visste redan i förväg att hon inte skulle vara kvar länge i programmet. Hon har t.om en flickvän.
  • LjubaviMoja
    Burberry skrev 2009-10-29 22:00:32 följande:
    Fasen, det har jag missat. Då har jag retat upp mig alldeles i onödan över att hon fick stanna kvar förra gången, tyckte Bobby var korkad som ville ha henne kvar då. Tjejen är det väl inget fel på egentligen, men tycker inte hon riktigt är någon typisk svärmorsdröm.Och lite besviken blev jag över att Christian röstade bort sin date ikväll. Vill han kanske bara ha riktigt unga tjejer?Tim som jag tycker är lite söt; ja han har jag faktist inget att kommentera om, tyckte han var ganska tråkig ikväll.
    Ja jag läste det på hennes blogg.

Sen undrar jag varför den där Tim alltid måste prata? De andra har stått bara där varje program som två töntar

Ja Cristian är nog ute efter lite lammkött han haha.
  • LjubaviMoja
    Burberry skrev 2009-10-29 22:20:32 följande:
    De är väl vana att deras mammor pratar för dem också?
    Ja haha mycket möjligt.
  • LjubaviMoja
    Burberry skrev 2009-10-31 19:57:35 följande:
    Jag får väl ta åt mig för jag tycker nog fan hon är fet och undrar fortfarande var dedär omtalade musklerna sitter.. Men vad vet jag, jag är väl en pissfitta jag då, om jag nu inte räknas som snubbe av E.
    Nja fet tycker jag inte att hon är men några muskler ser jag banne mig inte:-P
Svar på tråden Mammas pojkar