Mammas pojkar
haha tycker att det är kul! Blev ännu roligare när jag upptäckte att en tjej från min gymnasieklass är med :) Ganska otippat
haha tycker att det är kul! Blev ännu roligare när jag upptäckte att en tjej från min gymnasieklass är med :) Ganska otippat
haha jag känner verkligen igen mig i bobbys mamma :P Jag kommer lugnt att bli sån mamma när mina pojkar blir stora hahaha
fast det är ju ganska uppenbart att kims mamma har blivit tillsagd att hon ska säga det att han ska helst ha en europeisk flickvän.. alla deras krav är nog saker dom har blivit tillsagda att säga då dom hade i princip exakt samma krav som mammorna i mommas boys
ja det var väll hon som snodde pengar från sin brukare och så väll?
Nej jag är inte så säker på det.. För jag tror inte hon hade gått ut senare och sagt att hon menade att hon inte gillade hårfärgade kvinnor och inte hudfärgade om det var så att hon menade det hon sa.. Så nej jag tror att hon har fått en liten push av tv4 att kanske vinkla det hon säger lite så det ska låta som att hon inte gillar tjejer som inte kommer från europa.. Utav egen erfarenhet kan jag nästan säga att det är så.. Men hur som helst är det ju en ganska klumpig kommentar överhuvudtaget då det finns många kvinnor i europa som är mörka och jag menar det är många kvinnor utanför europa som är ljusa och ser ut som svenska kvinnor... Så nej jag tror att det där var inte riktigt hennes åsikt utan något hon blev ombedd att säga..
haha va kul, hon var mkt finare i mörkt hår för visst var hon blond då? har jag för mig iaf
jag har för mig att frågan var om hon stulit pengar men jag kollade aldrig klart på det programmet.. följde det inte alls egentligen men det är lite svårt att glömma henne ändå :)
jaha okej :D Ja så kanske det var :D läste bloggen iaf och såg att hon hade pojkvän under inspelningen av mammas pojkar :P
haha jasså :) vilken grej :D skulle nog inte bli så glad som pojkvän till de tjejerna :P
ja hon är ju nåt utöver det vanliga.. vad mer kan man säga? :D
haha jasså :) vilken grej :D skulle nog inte bli så glad som pojkvän till de tjejerna :P
ja hon är ju nåt utöver det vanliga.. vad mer kan man säga? :D
Burberry: hahaha score.
haha det bästa är hennes fejkade djursholmsdialekt :)
va arg jag blir på hon helene som säger att alla är så falska men ändå är det hon som snackar skit om alla och tim kommer inte ångra att han valde pia framför henne för pia är en helt underbar tjej som aldrig skulle snacka skit om någon.