Inlägg från: Stinky |Visa alla inlägg
  • Stinky

Mammas pojkar

Programmet är så pinsamt och patetiskt så jag skäms över att jag följer den! Den sjukt dåliga dokusåpa-serien har fångat min uppmärksamhet å de grövsta och håller mig i sitt fasta grepp

Nåja, hursomhelst så tycker jag att ingen av grabbarna är mkt att hänga i julgranen. Tim är den där killen som jag tycker är MINST attraktivast med sin superäckliga och sliskiga utseende. Jag får ärligt talat kväljningar av den överspända och överbrända broilern.
    Bobby skelar så det står härliga till. Man skulle inte veta om det var mig eller trädet bredvid han pratade med om han hade lagt in stöten. Han verkar i alla fall ha en skön personlighet, men man skulle verkligen inte gå i klinch med hans morsa, haha!
    Christian... "the guy next door" som verkar föredra småflickor... ja, vad ska man säga? Grabben lider helt klart av 30-års kris, så man kanske bör ha förståelse för honom. Tycker han ser sådär helmysig ut, men han har helt klart fått minuspoäng sen han började dejta lilla Viktoria Silvstedt Jr.

Tjejerna då? Tja... 25 öre och en fimp, någon?

• Stinky
    Pyff skrev 2009-10-30 15:54:22 följande:
    Är det bara jag som inte klarar av Julia???? Överklassbruden som tror att Bobby är skitkär i henne.............. Bläääää vilken människa!
    Usch, hon är mitt hatobjekt! Jag har svårt att tro att hon är uppvuxen på Östermalm, hon är snarare ditflyttad från bondvischan med tanke på hur hon beter sig.
  • Stinky
    mamita64 skrev 2009-11-13 21:34:19 följande:
    Tänk att vi tycker så precis lika och med samma motivering dessutom. Aldrig hade jag dejtat Tim,just för det där sliskiga broiler utseendet. Av nån anledning stör jag mej enormt på hans hår dessutom, typ slisk. Bobby, never, skelningen rår han ju inte över, men jag tänker på hur mammig han är också. Skäller på mamma men sen ska hon stryka minsann, Christian hade jag ett gott öga till innan, men som sagt, unga och blonda ska de vara....och det drar ner det allmänna intrycket
    Haha! Cool! Tummen upp för dig!
  • Stinky

Fy, sjutton! Tål verkligen, verkligen INTE vargflinet Julia! Mer patetisk människa får man verkligen leta efter!

• Stinky

Hur fasiken kunde Bobby välja det där fulflinet Jula?

• Stinky
    Multipappa skrev 2009-12-10 22:40:29 följande:
    Vad ska man tro: "Jag har beställt mina journaler från Göteborg från tiden innan jag skilde mig och även lämnade JV. 50 sidor med tung och jobbig läsning kommer jag att få, och då har de plockat bort en hel del. Ja herregud?vad skulle det bli av den tjejen som var mitt uppe i den soppan av ångest och depression och förvirring. Jo, hon sitter här i soffan idag och ler, mår bra och är lycklig. Självklart är livet för mig som för alla, både ups and downs. Men vad är det att jämföra med känslan av att livet inte längre är värt att leva?! Nej, det finns inte, går inte att jämföra samma dag." Martinas blogg Religiöst psyko?
    Vadå "religiöst psyko"? Har hon lämnat den där galna sekten är hon ju knappast ett "religiöst psyko".
Svar på tråden Mammas pojkar