• Niinis

    vad kostar en gravsten ungefär?

    vad kostar en gravsten ungefär? ska köpa till dotterns grav (hon har träkors just nu) vad betalade ni för era änglars stenar?tacksam för svar

  • Svar på tråden vad kostar en gravsten ungefär?
  • Niinis
    hannamiller skrev 2009-10-04 22:57:10 följande:
    vet inte riktigt vad för en du söker.. Men här kan man se några och lite priser...www.gravstenstorget.se/
    skulle hellst vilja ha ett liggande hjärta, och någon ljus sten.
  • Cuthalion

    Från 6000 och uppåt har de stenar vi har tittat på kostat (inget avancerat alls). Svindyrt men å andra sidan vill man ju att det ska bli fint .

  • Niinis
    Cuthalion skrev 2009-10-04 23:10:17 följande:
    Från 6000 och uppåt har de stenar vi har tittat på kostat (inget avancerat alls). Svindyrt men å andra sidan vill man ju att det ska bli fint .
    ja det är mkt pengar det! såklart man vill ha det fint, men jobbigt om pengarna inte finns:( kanske får spara då, tråkigt när man vill ha en sten till lilltjejen nu:(
  • pilliss

    Hej.
    Vill först beklaga sorgen.

    Jag kollade på nätet vad gravstenar kostar efter min syster gått bort.
    Hennes dotter ville hon skulle ha likadan sten som sin son som dog för flera år sen.
    2 händer som håller ett hjärta. Ett foto och en duva ovanpå som tittar ner på fotot.
    Det skulle kosta ca 15000:-


    elbi.blogg.se uppdat. 3/10-09
  • AnnaMaria78

    Vi valde att ha en natursten. Blir ju mycket billigare men det var mest för att vi tyckte det ser mer naturligt ut och passar så bra till ett barn. Tog några månader att hitta en som vi tyckte om. Till slut hittade vi en vid kusten och lämnade in den på gravering. Det enda som kostade var graveringen 1600 kr. Vi är jättenöjda, stenen är ju unik och det är vi som valt den.

  • piglet 76

    Vår dotter har ett liggande hjärta som är någorlunda ljus, tror att den kostade nästan 8000.

    Kramar!

  • HiHi

    jag betala 16500 kosta dotterns gravsten finns bilder längst back på rip linns album om du vill kolla den finste stenen ett barn kan ha värt priset till 110 %

Svar på tråden vad kostar en gravsten ungefär?