Inlägg från: Liljan77 |Visa alla inlägg
  • Liljan77

Barnaga

Skulle aldrig falla så långt att jag gav mig på ett barn.Man har väl alla fåren hemma iaf.
    Jag pekar inte finger åt min son eller knäpper på fingrarna.Sånt beteende e bara en feg lösning för föräldern.
    De krävs mycke för att man ska vara en bra förälder...framför allt ha tålamod o en god människosyn.

• Liljan77

Spisar o eluttag får att barnsäkra.Testat med att ha en låda där barnet kan få plocka i?

Höstbebis2007 skrev 2009-10-06 22:29:32 följande:
    för mej fungerar inte den metoden, inte när det gäller spisar, eluttag iaf det fungerar kanske en liten stund men sen är dom på det igen....
  • Liljan77

Va?!Har jag skrivit till dig?
    Vad de gäller eluttagen,så finns de petskydd.

emmerzon skrev 2009-10-06 22:41:03 följande:
    Säger du att jag är en dålig förälder? Att jag är korkad? Att jag är feg? snacka om personangrepp! Tro mig, jag jobbar med människor varje dag och har ett oändligt långt tålamod. Vill bara inte att min lilla prinsessa ska tro att peta i eluttag ska vara en lek!
  • Liljan77

De var bara förslag.
    Varför skulle de inte funka på ett barn på snart 2år?
    De funkade på min son då han var i den åldern.

Höstbebis2007 skrev 2009-10-06 22:45:43 följande:
    du tror det hjälper med ett barn som snart är 2 år, som vill vara på allt och ska plocka med allt. nej du lite mer fantasi än så får man nog ha om man ska försöka syselsätta honom med något annat..en låda fungerar inte det kan jag säga...hahahaha
  • Liljan77

Du får tro vad du vill.De e ditt problem att du kände dig träffad.

emmerzon skrev 2009-10-06 22:48:31 följande:
    Nej, det kanske du inte gjorde. Men efter dessa rader - .Jag pekar inte finger åt min son eller knäpper på fingrarna.Sånt beteende e bara en feg lösning för föräldern.De krävs mycke för att man ska vara en bra förälder...framför allt ha tålamod o en god människosyn. - Kan man då tro nåt annat? Och jo, vi har petskydd! Men fån början ansåg hon att de var hennes leksaker! Och om hon skulle få hålla på skulle hon ju stoppa in fingrarna i eluttaget hos farfar!
  • Liljan77

Ja,e man en perfekt förälder då man inte har tagit tag i armen,blivit fly förbannad osv...så ja,då e jag absolut en perfekt förälder.

Höstbebis2007 skrev 2009-10-06 22:48:30 följande:
    så du har aldrig tagit ditt barn i armen, blivit arg och ledsen, rent ut sagt förbannad.du har aldrig gjort någonting fel. så du är en perfekt förälder som aldrig blir arg.. du är alltid glad o på gott humör, det skulle jag vilja se..
  • Liljan77

Värst vad sura människor de fanns i denna tråden.Barn tar efter sina föräldrar,ville bara påpeka de innan jag lämnade tråden.
    Märker ju att min son kan skatta sig lycklig iaf.

• Liljan77

Nä,snarare att jag e den vuxna i familjen.De finns ingen anledning o bli arg på ett litet barn.
    Vill du att jag ska läsa ödluvan för dig....hm,hur gammal e du egentligen?

Höstbebis2007 skrev 2009-10-06 22:54:19 följande:
    så du har aldrig någonsin blivit arg, ledsen eller så. nej visst du. dra den om rödluvan va... hahahaha... skulle väll snarare säga att du inte har några känslor...
Svar på tråden Barnaga