Slickad bakifrån!!
Jag älskar det!
Jag älskar det!
Önskar att min man ville slicka överhuvudtaget
fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
Allt som man gör bakifrån e nästan skönare tycker jag, bli pullad bakifrån e tex mycket skönare än framifrån.
så ja, slickad bakifrån e ju också skönt.
Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.
Anonym (Lovely) skrev 2009-10-05 18:25:40 följande:
Anonym (KvinnaS) skrev 2009-10-05 16:08:27 följande:
fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
Tänk på att an inte ska blanda in rövbakterie i fittan
Min man gillar att jag gör det på honom :O men helt ärligt så haaaaatar jag det!
mmmmm I love it=)
Jag hoppas på att min sambo ska upptävka att jag är väldigt sugen på rumpan. Det är inte ofta vi har analsex men aj lav it!
Men herregud. Förstår ni inte att "Stina Karlsson" var ironisk?
Jag tycker att turkiska killar är klart bäst. Dels så har dem nästan alltid större snoppar än svenska killar & så älskar dem att slicka sina tjejer bakifrån. Klaga inte på generalisering för jag har ändå en hel del erfarenhet! ;)
grr, vet hur du tänker, jag verkligen älskar att ge oralsex med rätt person.. problemet är väl bara att hitta någon att ge det till
Får jag fråga.... duchar ni alla precis innan ni har sex då??? tycker inte det låter så jätteupphetsande att varken slicka eller bli slickad i analen...
Kan tjejen stå upp och bli slickad bakifrån, någon som provat det?
Verkar ju som de flesta slickar via antingen doggystyle eller att kvinnan 'rider' på hans ansikte.