Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Anonym (tjej)

vi har aldrig provat för jag är ganska säker på att sambon inte vill..
    men jag själv blir ganska tänd på tanken av de =)

• Anonym (Love)

Jag bara älskar att få fittan rejält behandlad i den ställningen. Kan vara en njutning också att få ett finger i stjärten också.

• Anonym (Slickare)

Ja jag glömde att skriva det--ett finger i rumpan....oftast så stoppar jag in ett finger eller två när jsg slickar....HÄRLIGT!!!

• Anonym (Slickare)

Inga fler som har erfarehet av att bli slickad bakifrån?? är sugen på att höra vad ni tycker on det!

• Anonym (sdg)

Skulle detta vara lika roligt om hon hade hemmorojder?

• Anonym

Önskar att min man ville slicka överhuvudtaget

• Anonym (tjej)

du ts..kan du beskriva hur det känns att slicka en tjej..du verkar ha mycket erfarenhet..min sambo vill inte prata om sånt..
    men han slickar otroligt bra =)

• Anonym (Slickare)

Det finns väl inget bättre än att få slicka en tjejs fitta och rumpa.Jag blir så enormt kåt av att gå ner på min fru, det är smaken, lukten ja allt som gör det så speciellt. Jag verkligen älskar att slicka, suga på hennes blygdläppar, klitoris. ja hela underverket, sen att få tungknulla henne i fitta och rumpan gör ju inte saken sämre.........

• Anonym (tjej)

Anonym (Slickare) skrev 2009-10-05 15:52:07 följande:

Det finns väl inget bättre än att få slicka en tjejs fitta och rumpa.Jag blir så enormt kåt av att gå ner på min fru, det är smaken, lukten ja allt som gör det så speciellt. Jag verkligen älskar att slicka, suga på hennes blygdläppar, klitoris. ja hela underverket, sen att få tungknulla henne i fitta och rumpan gör ju inte saken sämre.........
    nu längtar jag till min sambo kommer hem....mm blev lite kåt =)
Svar på tråden Slickad bakifrån!!