• Anonym

Slickad bakifrån!!

Jag älskar det!

• Anonym

Önskar att min man ville slicka överhuvudtaget

• Anonym

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    Hahaha!
    härligt med pryda personer. som sagt, läs inte i den här tråden om den stör dig.
  • Anonym

Allt som man gör bakifrån e nästan skönare tycker jag, bli pullad bakifrån e tex mycket skönare än framifrån.
    så ja, slickad bakifrån e ju också skönt.

• Anonym

Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-10-05 18:18:10 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man kan vilja slicka nån i rumpan utan att ha tex en kondom för. Hur man än tvättar sig så är det ju inte riktigt rent, bajsrester i munnen är inte så tilltalande. Bakterierna är inte heller så trevliga.
    brukar du ha bromsspårsrester i ditt cornhål efter du torkat dig? ushc, vilken hemsk hygien du måste ha.

jag brukar tvätta mig ingående med lactacyd, precis innan.

sambon älskar när jag står på alla fyra. då tungknullar kan mig i anus, och slickar överallt. fan, nu blev JAG kåt :P
  • Anonym

Anonym (Lovely) skrev 2009-10-05 18:25:40 följande:

Later som du har jattekul nar du har sex? Far man gissa? Missionaren med lampan slakt och rakt in i duschen efterat?
    hahahaha, right on!
  • Anonym

Anonym (KvinnaS) skrev 2009-10-05 16:08:27 följande:

Jag älskar det! :)
    Jag älskar kvinnor som älskar det!
    //Kille
  • Anonym

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!

Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.
    Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!

Tack för ordet!
    Stina Karlsson
    Jönköping
  • Anonym

Tänk på att an inte ska blanda in rövbakterie i fittan

• Anonym

Min man gillar att jag gör det på honom :O men helt ärligt så haaaaatar jag det!

• Anonym
    Cerasus skrev 2009-10-06 08:39:16 följande:
    [citat]
    Du verkar ha gått på mitt-livs-novell-bluffen om den rena fina kyska kärleken

Hrmmmm....har du nånsin läst mitt-livs-novell...? Många av de berättelserna skulle passa i vilken porrtidning som helst :).

Inga omskrivningar där, inte :).
  • Anonym
    Cerasus skrev 2009-10-06 09:19:28 följande:
    Kanske inte är så uppdaterad, sist jag ögnade genom en mitt livs novell var det väldigt "gulligt" och ofarligt och antagligen 15-20 år sedan. Får väl skaffa mig nåt nytt referensmaterial då.
    Haha... Du läste inte insändarna med andra ord... måste vara iaf 25år sen när man läste om sexfrågor i den och fick läsa följande... vi är 3 trettionåriga tjejer som haft gruppsex med 3 artonåriga killar och nu är en av oss med barn men vi vet ju inte med vem av killarna... vad skall vi göra?

Mitt livs novell ägde
  • Anonym

Jag hoppas på att min sambo ska upptävka att jag är väldigt sugen på rumpan. Det är inte ofta vi har analsex men aj lav it!

• Anonym

Men herregud. Förstår ni inte att "Stina Karlsson" var ironisk?

• Anonym

Jag tycker att turkiska killar är klart bäst. Dels så har dem nästan alltid större snoppar än svenska killar & så älskar dem att slicka sina tjejer bakifrån. Klaga inte på generalisering för jag har ändå en hel del erfarenhet! ;)

• Anonym

grr, vet hur du tänker, jag verkligen älskar att ge oralsex med rätt person.. problemet är väl bara att hitta någon att ge det till

• Anonym

Får jag fråga.... duchar ni alla precis innan ni har sex då??? tycker inte det låter så jätteupphetsande att varken slicka eller bli slickad i analen...

• Anonym

Kan tjejen stå upp och bli slickad bakifrån, någon som provat det?

Verkar ju som de flesta slickar via antingen doggystyle eller att kvinnan 'rider' på hans ansikte.

Svar på tråden Slickad bakifrån!!