Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

Slickad bakifrån!!

vi har aldrig provat för jag är ganska säker på att sambon inte vill..
    men jag själv blir ganska tänd på tanken av de =)

• Anonym (tjej)

du ts..kan du beskriva hur det känns att slicka en tjej..du verkar ha mycket erfarenhet..min sambo vill inte prata om sånt..
    men han slickar otroligt bra =)

• Anonym (tjej)

Anonym (Slickare) skrev 2009-10-05 15:52:07 följande:

Det finns väl inget bättre än att få slicka en tjejs fitta och rumpa.Jag blir så enormt kåt av att gå ner på min fru, det är smaken, lukten ja allt som gör det så speciellt. Jag verkligen älskar att slicka, suga på hennes blygdläppar, klitoris. ja hela underverket, sen att få tungknulla henne i fitta och rumpan gör ju inte saken sämre.........
    nu längtar jag till min sambo kommer hem....mm blev lite kåt =)
  • Anonym (tjej)

fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:

än en gång en massa snusk. jag tycker det är dags fl tar bort sexforumet då det bara verkar vara en massa feeders dvs en massa folk som vill ha material till sina fantasier. snuskigt anser jag och passar inte in på ett familjeforum.
    men gå inte in och läs om du stör dig så mycket..
    för övrigt tillhör väl sexlivet oxå familjen..bara för att man har barn etc betyder väl inte att man slutar ha sex...
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-10-05 19:42:15 följande:
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!Tack för ordet!Stina KarlssonJönköping
    så man kan inte visa sin kärlek till varnandra genom att göra det skönt för varandra...vilken tur att vi alla tycker olika...
    och som jag skrev till fröken freja om du blir så irriterad vad sitter du på sexforumet och läser för ??
  • Anonym (tjej)

jag blev slickad igår.....dock inte bakifrån men ändå....han slickade hårt samtidigt som han pullade både fittan och rumpan..mm skönt var det =)

• Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-10-07 14:43:40 följande:
    Jag hoppas på att min sambo ska upptävka att jag är väldigt sugen på rumpan. Det är inte ofta vi har analsex men aj lav it!
    är du tjej eller kille..? om du är kille så kan du väl försiktigt närma dig, du lär märka om hon inte är intresserad..

är du tjej kan du väl ta dit hans fingrar , och det lär märkas om han inte är sugen på det...
  • Anonym (tjej)

mm vill bli slickad idag, men har åkt på en uvi så jag får vänta ett par dagar =/

• Anonym (tjej)

det är de bästa jag vet.. blir så kåt då så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Min kille brukar få hålla fast mig och knulla som aldrig förr.. Ja han gillar när jag blir så

• Anonym (tjej)

OOOOOOO älskar att få hela härligheten slickad och har själv börjat slicka min lek kompis i baken han älskar det ,,,, tror jag väckt ett litet odjur :)

I går så satte han sig självmant över mitt ansikte så jag kunde slicka han medans han runkade otroligt upphetsande må jag säga..

Svar på tråden Slickad bakifrån!!