• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}GRATTIS ANJELIN!!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 09:10:38 följande:
    I stl 80/86 fanns det massor- mycket mer än i stl 92/98
    HEj gumman, hur stor är chansen att jag får köpa din cerisa velour klänning, om jag sen ger dig den tillbax *fjäskar* Den är ljuuuuuvlig!
  • isako
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 10:06:47 följande:
    ja negativa människor finns det fööör många av tyvärr ,tur denna underbara tråd finns
    Har läst tillbaka lite o jag tycker att det är så sorgligt att du skall behöva känna så! Vi alla har olika intressen och om du väljer att lägga dina pengar på barnkläder så är det ditt val. Att de super, röker, spelar eller gör annat med sina pengar är ju inget du ifrågasätter eller bryr dig om. Kan inte förstå denna övervakning av oss som väljer att lägga pengar på våra barn?!? Kör du ditt race, och säger dom något så svara bara kallt - Det drabbar ingen fattig! Det brukar få tyst på de flesta.
    Det kör jag med nuförtiden efter att jag kom på mig själv med att stå och ursäkta - bortförklara mina köp...!!!

You go girl!
  • isako
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 10:13:42 följande:
    Ha ha- chansen är bra liiiiiten Stormis försökte redan på salgen Klänningarna är alldeles underbara..du med den djupa växalådan borde ju förstå mig bäst, jag var liksom tvungen att bunkra stl 80 trots att hon kanske kan ha de först om ett år eller så
    ohhhh! Den är öljuvlig! Är sååå såååå såååå avis! Ångrar dig får du fullpris plus tillbaka den - naturligtvis i kalasskick
  • isako
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 10:22:43 följande:
    Åhhh vad jag håller med!!! Har vänner som ofta säger "jag förstååår inte hur du har råd att köpa alla kläder!" men själva är dom ute och festar var och varannan helg och lämnar barnen till barnvakter. Det handlar ju om prioritering! Men det är konstigt att det ska vara fult att lägga pengar på sina barn? Idag ska allt vara ärvt eller köpt begagnat för att det ska va okej...
    Ja fattar inte det heller?! Jag varken går ut, röker, dricker eller går på stan o fikar i tid och otid. Jag spendrerar pengarna på mig, min man och mina barn. Förstår inte att det kan vara så fel? Förr kom jag med ursäkter - köpte den på rea, Tradera osv.. Nu skiter jag i det och det märks, för ingen som känner mig kommenterar längre. Mina pengar - mitt val! *morr* Hur fasiken kan de dömma mig? *mutter mutter*
  • isako

lalalalalalalal Hittade klänningen i strlk 80 Me so happy!!
    *dansar lite för mig själv*

• isako
    Preggi skrev 2009-10-07 12:35:19 följande:
    Hej tjejer,Vi ska vara på dagis om en timme för fotografering och Matilda är naken... Jag vet inte alls vad jag ska sätta på henne... Ångest!! Hjälp mig nudalmatinklänningkoppklänningbutterfly pärlplatteärm tröjasmåfolktröja med lejon molo lammtröja med knappmolo tigertröja med knapp P har sunset och de kommer ta syskonbild...
    Butterfly!
  • isako
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    Garanterat köpt tillbaka väskan, inget snack om saken.
  • isako
    lillronya skrev 2009-10-07 22:11:42 följande:
    HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?
    Jag skriver att jag vill ha betalt inom 5 dagar. 7e dagen påminner jag.

Hej förresten tjejer
  • isako
    lillronya skrev 2009-10-07 22:13:30 följande:
    JAg har också fem dagar och auktionerna gick ut den 27 och 28nde...
    Ja då hade jag absolut påmint. Har själv varit med om att jag har glömt bort det helt
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 22:16:52 följande:
    She´s alive!!
    hihihi ja men bara precis! Är så jävla sleten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15