• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-07 22:28:30 följande:
    Inte bra!! Har hon tänder på G, eller är hon bara uberaktiv?
    hon har tänder på G, men hon är inte gnällig. Hon är bara.. ja... aldrig stilla :-d haha men sen i ärlighetens namn så är hon inte jobbig. Hon leker för det mesta fint för sig själv, men man måste ju hålla ett öga på det lilla monstret hela tiden
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 22:45:10 följande:
    Hmmm, känner igen det där. Mini är också helt vild just nu. Klättrar på ALLT!Hon smyger iväg hela tiden och blir knäpptyst, ja då vet man att det är ngt fuffens på G.
    hahaha samma här. Miriam klättrar också på allt! Och trappor! Jisses hon kan inte se en trappa utan att hon tvunget skall dit, tyvärr har hon inte koll på hur det fungerar nedåt utan hon bara steppar rakt ut!! Peppar peppar har jag haffat henne varje gång än så länge, men... Jag är ju supermannen heller så vi håller oss helt enkelt låååångt borta från trappor
    Greksmurfen skrev 2009-10-07 22:46:25 följande:
    heh som här då.. maxen e mer vild än tam.. tultar runt överallt..... å det är ju när det blir tyst som man måste bli oroad....max har ju lärt sig vart sopor ska vara .. bara att han itne vet definitionen av vad det är än.. äns så länge har hans längt min mob, makens nycklar å vår fjärrkontroll å än så länge har vi hittat dem... men farligt farligt det där=P
    hahah ja vi skall inte ens börja snacka om försvunna saker! Miriam "trollade" bort batteriet till mobilkameran förra veckan. Vände BOKSTAVLIGT talat upp & ner på hela kåken men hittade det inte. Igår kommer hon intrippandes med det i handen....
  • isako
    Greksmurfen skrev 2009-10-07 22:52:58 följande:
    hahahah mkt sött... så gjorde max med vår lilla nyckelknippa (varav vår brivka till tvätten är i).... knippan var försvinnen preis när vi skulle upp till å hämta sista tvätten.. vi har ju tidlås så hämtas den inte innan 22 så blir den där tills nästa kommer..... så maken fick klättra in genom fönstret ( å deta är på 2:a våningen ) dagen efter kommer maxen tultandes med knippan.. så ja han hade lagt den på ngt bra ställe=P..är dem inte underbara de små liven... de fattar å kan mer än vad vi tror :)
    oj shit haha ja dessa små liven
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 22:59:06 följande:
    Lill bus där hör jag Mini´s favvo var att lägga sakerna i toaletten......duschade de stora ungarna och när jag var färdig med dom, vänder jag mig om fölr att ta deras pyjamaser och hittar dom inte, kollar i vardagsrummet, lekrummet, köket ja överallt. Sen hör jag ungarna skratta inne på toan, ja då skulle killen kissa och öppnar toalocket och vad ligger där.....jo 3 nytvättade pyjamaser.......
    hahahahah sötnosen!!!! Nää miriam vill gärna pilla i toaletten men då skäller jag på henne. Kan tillägga att då börjar läppen darra o hon får hundögonen..

Eller så rynkar hon på näsan o fnissar..

Båda sätten är utmärkta sätt för att få mamma till att sluat skälla o börja gosa så hon vet var hon har mig den lilla räkan

Nu väntar bingen.  Pussss på er!
  • isako

Hej sötaste sötisar.
    Är såååå avis på er som skall till salgen imorgon. Blir inget för mig pga för mycket Odd Molly shopping o Paris resa. Men hoppas att ni fyndar i massssssor!!

• isako
    Tasha78 skrev 2009-11-03 21:55:55 följande:
    så härligt med paris resa
    Ja det var nice. Men inte enligt Isak haha "Mamma vi behöver inte åka till Paris ännumer! Där är suuuupertråkigt!"
    Preggi skrev 2009-11-03 22:00:37 följande:
    Godkväll tjejer,Stor kram till Quiet Thoughts. Kul att se dig här. Har också shoppat Odd Mollysar så det blir inte så mkt över till barnkläder.. Kör ett ego race nu.. Är rätt avis på alla som ska på salg imorgon.. Ska bli kul att kolla in BT imorgon..
    Samma här. Anil sade till mig att skärpa mig o han har rätt. Behöver inte köpa ett plagg till dem på två år o då lär dom ändå ha så det blir över
    Ja jag med. Vill så gärna med, om inget för att träffa alla. Men men.. Får bli nästa höst. Är inte så kär i höstkollektionen så inte lönt att åka till våren.
  • isako
    trunken81 skrev 2009-11-03 22:13:41 följande:
    Haaaaaaaj hoppas allt är bra med er   
    Heeej sötis!!
    Hon är 1 år. vi firade henne i Paris den 12e oktober Meinen gotten tiden flyyyyger iväg! Sååååååå sööööt Aleya är i bt! dog nästan! Tvingade anil upp från sängen för att kolla hahah
  • isako
    Preggi skrev 2009-11-03 22:21:41 följande:
    Det vore verkligen kul att träffa alla shopping galna mammor! Men det får bli en annan gång.. Jag har inte heller fastnat för höstens molo. Hoppas på att det kommer roligare print nu.. Min man har sagt åt mig med att shoppa åt mig istället.. Han har ju verkligen rätt, barnen har kläder så det räcker och blir över.
    Ja hoppas också på vårens. Eller eg inte haha har så det svämmar över här hemma
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-11-03 22:25:51 följande:
    Hoppas på fina vårplagg så det är värt att åka till salgen nästa höst
    Hej sötaste sötis!
    trunken81 skrev 2009-11-03 22:29:37 följande:
    Hahaha du är för go, åhh har ni varit i Paris nyligen vad kuuul! härligt med lite semester! Kutar hon runt för fullt nu lillskruttan? Du får snart lägga in en liten bild på sötlöken, vill seeee.  vi får fixa en träff till framöver
    Jajamen Hon gick väldigt tidigt. När hon var 10 1/2 månad redan. Hon är ett litet pulver så det är inte så konstigt. hade inte ro att sitta still mer. Hon sitter banne mig inte still 2min på dygnets vakna timmar
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-11-03 22:34:06 följande:
    Härligt med Paris, där var jag och maken på en liten lööööv resa innan det började ploppa ut kids......himla mysigt var det!!Hoppade du ngt kul?
    hihi Hittade till alla utom mig!! Jacka till pappa & Miriam och Isak shoppade loss i Walt disney butiken
    PartyMolly skrev 2009-11-03 22:37:07 följande:
    Isako: det var längesedan!!! måste ju säga grattis (långt i efterskott) till din sötnos!!  Ingen salg för dig??? jag ska på min första på lördag
    Nämen heeej sötis! Hur mår "min" lilla sötelök. Stora tjejen nu va. Tack gumman. Skall du till salgen. Vad roligt!
    trunken81 skrev 2009-11-03 22:38:22 följande:
    Hahaha, det låter som Aleya, hon började när hon var 9 mån den tokiga ungen, hon är fortfarande överallt - enda gången hon sitter still är när det är nåt väldigt spännande på bolibompa Hon var lättare att fotografera när hon inte kom nånstans, helt klart!! Tror Mirre och Aleya skulle kunna hitta på en hel del upptåg ihopa
    hihi låter som Miriam det Hon chockade mig totalt idag när hon satte sig med mig framför tvn idag och kollade mannen som talar med hunar - Ceasar hahah
    Jaaa vi måste träffas snart igen!
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-11-03 22:43:38 följande:
    Typiskt det där!! Maken sa att jag måste tagga ner på barnkläder och unna mig mer till mig själv. Men hur lätt är det att hittta ngt fint då? Mycket roligare att hoppa till kidzen!!
    ja faktiskt Men har hittat Odd Molly nu o har snöat in där lite. O dom är ju så fina. Men ändå får man dåligt samvete.. Men men.. Hur mår ni då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15