Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godmorgon! Här började vi morgon med att Milla kissade ner hela mig och morgonrocken, haha, farligt med nakenfisar!

Går polarisen från 80 eller 86? ÅH jag vet inte vilken overall jag ska köpa, Millas Holden i 68 räcker inte hela vintern märkte jag när jag provade den igår {#lang_emotions_undecided} Den som var så stor nyss! De växer visst de små liven

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 08:55:52 följande:
    God morgon =) ja dom växer fort..... Tur att jag tog 74 på våran molo turkosa overall. Undra hur länge den räcker.... hoppas hoppas på salg då kan man köpa mer där...
    Menar du lurven eller? Vi köpte ju en holden overall av en bekant i somras, men den blir nog för liten snart tyvärr. Den är ju så fin! Kuuul med salg om det blir
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 09:15:27 följande:
    japp du  tänkte väll köpa 68 först......ja dom växer så fort.... Ja jag hoppas verkligen på  MOLO salg.
    Joo i lurven, men det här är en "riktig" vinteroverall, lurven funkar nog inte att ha här uppe de kalla dagarna. Så jag måste nog ha en ny, tjock overall i 74. Fast jag vet inte vilken.. Turkosa lurven kommer nog däremot idag
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-07 09:24:23 följande:
    ok vi har ju inte så kalt här nere.....tror det kommer räcka med molo lurv overall och åkpåse. vilka olicka kollar du på???
    Jo det räcker nog hos er. Här har vi ju -30 iblans, brr! Jag vet inte riktigt, hade velat ha en småfolk men minsta storleken är 1-2 år och det är nog för stort. Annars tycker jag att Ida Ts är fina, den lila med igelkottar. Och Molos multicolour overall som alla hatar, men jag gillar den
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 10:47:36 följande:
    Idag ska det packas och donas imorgon åker vi iväg på en väl behövlig weeken & ska träffa min pappa.Hur mycket kläder kan man packa ner utan och skämmas *fniss*
    Funderar på samma sak Vi ska ner till Umeå imorgon och vara över helgen, sambon undrade hur mycket kläder hon behöver egentligen {#lang_emotions_dreamer}

Lurvig port i lådan nyss, kuuul!
  • solouniko

Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15