Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nästa gång måste jag verkligen på salg, synd att man bor så långt bort. Resan blir så himla dyr {#lang_emotions_frown} Men det kan det kanske vara värt

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Stormis skrev 2009-10-26 15:01:42 följande:
    Beroende på vad man köper så är det ju inte alltid såååå billigt med salg, dvs allt är inte billigt, men vissa kläder är det bättre pris på. Tex har ju Molo bra pris med 50 DKK på leggings, medan vissa overaller kostar som hemma i Sv på nypris. katvig har samma pris på leggings som suits så leggingsen blir det kanske bara 30 % på. Däremot är det ju kul att kunan hitta gamla favvisar, nya. För min del har det mest utvecklats till en kul grej. Fast samtidigt kan ju inte "kul grejer" kosta hur mycket som helst heller
    Nä det är klart.. Men hade jag bott närmare hade jag absolut farit iallafall nångång. Nu har jag ju 100 mil bara till stlm, så det är lite långt tyvärr. Jag hade velat ha lite gammal, älgar och bambi osv. Sen så gillade jag vårens kollektion jättemycket, hade gärna roffat åt mig lite sländor och aquaflower som vi aldrig hann köpa.. Men jag får sikta in mig på nästa gång Bra att du har din blogg där man kan kolla priser osv
  • solouniko

Godmorgon! Milla har hostat vidare hela natten, blää. Hoppas det slutar snart!

Vad tycker ni om kik kids velorisar förresten? Sitter muddarna nertill bra? Har katvigs men de muddarna är ju gigantiska och helt opraktiska och åker bara ner över fötterna. Kik kids ser fina ut! Vad säger ni som provat?

• solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 09:15:29 följande:
    Jag tycker iallfall den äldre modellen är tight viggo har ett par grå i 92 och annars så är 92 lite stort till honom men dom sitter taaaaajt som sjutton nu. mudden på alla kidkid brallor vi har haft är vid så den sitter ju inte åt direkt .
    Aha okej.. Mudden såg ut att sitta rätt bra på bild men den kanske är stor då tyvärr. Vill ha velourisar som sitter typ som molos byxor med mudd. Det är så himla opraktiskt när hon far runt efter golvet nu och strax kan krypa när byxorna åker över fötterna. Jag vill att de ska sitta åt Molos velourisar är ju bra annars, men de har hon växt ur nu
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 08:12:17 följande:
    Visst är det kul när en sån här handlar av en på T???www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...VARFÖR blir hon inte avstängd?! Har gått över en vecka och 2 mail och ja har inte fått mina pengar...
    Hon har handlat av mig såg jag, kanske ren tur att hon betalade

Milla hade 39,2 i morse när vi vaknade, så nu har hon fått sitt livs första supp. Jag känner för att tröstshoppa lite (som att det är mig det är synd om{#lang_emotions_dreamer}), fast imorgon ska vi på klubbkväll i lokala butiken så jag ksnske väntar tills dess. Om det inte dyker upp nått jag inte kan motstå
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2009-10-28 08:57:15 följande:
    idag fyller max 1år... å nu har han packat upp finaste puzzle ever=) å har dem på sig dagen till ära=) bild kommer=)....tjolla... ja visst e det läskigt... kan säga att vi har varit med om en hel del konstiga fenomen sen min lillebror gick bort, fenomen som inte går att förklara på några sätt och vis, å då e jag inte särsklit vidskeplig av mej. men tror själv att det finns ett liv efter detta=) så det va säkert din mormor det kände av=)

{#lang_emotions_flower} Grattis till Max! {#lang_emotions_flower}

• solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 10:55:02 följande:
    Ja Tradera har ballat ur för tillfället-min senaste ej vunna auktion som visas är från 30 augustiDen var det länge sedan jag såg
    Haha jag märkte det nyss när jag loggade in, blev alldeles chockad över "mina senaste bud" WHAT? När har jag budat på det där tänkte jag, men det var ju auktioner som gått ut för flera månader sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15