Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-07 10:30:44 följande:
    Visst är de fina! Vore ju för hemskt ifall jag skulle bli utan dessa till Lova bara för att hon är kort i rocken just nu
    För kännedom: provade 80 på K igår och de satt perfekt! Så min fiiina rosa i 86 funkar kanske efter årsskiftet eller så, men det kan jag leva med .

Over-and-out. Tillbaka till jobbet. Bara 2 dagar kvar...
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-10-07 19:07:21 följande:
    Hallå flickor.Kikar in en runda. Orkade inte med nåt FL besök igår, mådde skit hela dagen, ett tag kändes det faktiskt som om bebis var på väg ut men det lugnade ner sej som tur väl var. Var hos BM idag och mina värden var fortfarande kanon, hjärtslagen var på 155 (Liam hade 135 i samma vecka) och bebisen var fixerad Nu har jag 6 st Gekås kassar som står i hallen och väntar på att bli uppackade, uff, känns som om det får vänta tills imorgon.
    Hua. Jag är ju 5 v efter, men är också helt färdig på kvällarna och stundtals på dagarna beroende på aktivitet. Har min sista dag officiellt imorgon. Sååå skönt, men tyvärr har jag lite fix kvar med hemmakontoret. Skönt iaf att höra att det inte brakade loss för dig .
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-10-07 19:47:29 följande:
    Hej!JAg funderar på vad barnen ska ha på sej på fotografering imorgon. Har nog kommit fram till bruna NS och elefanttröjor från småfolk.
    Bra val! Vi har den rosa här hemma och K älskar den!
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-10-07 19:58:11 följande:
    Vi har också den rosa sen innan och den är omtyckt. Därför jag köpte den i en stl större och matchande till lillebror.
    Smart! Önskade den blå till K med, men det var ju rätt ont om "pojkkläder" om jag förstod det hela rätt. Men jag är så nöjd över min skörd med!
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-10-07 20:04:07 följande:
    Öh, var det denna som nyss låg ute med bud på 500 kr...?www.tradera.com/Helt-ny-body-suit-FRAN-MOLO-h...Fusk vill jag nog kalla detta...
    Eller är det helt enkelt nån annan som passar på att chansa när denne såg vad den andra gick för .
  • Stormis
    nikki2006 skrev 2009-10-07 20:06:42 följande:
    Nej den andra var stl 86
    Var tvungen att titta tillbaka och såg det nu med. Så då verkar det ju ok! . Även om jag inte förstår priset .
    Duntoffla skrev 2009-10-07 20:07:10 följande:
    Vad har de gjort? *trög*
    Gick en innan idag för 500 kr! Och nu låg en ny annons ute från samma saäljare. Trodde att det var nån som kanske budtrissat och sen lagt upp igen, men såg nu att det var två olika stl. Men ändå! Galet!!
  • Stormis

Ha, var dessutom tvungen att gå in hos Mysgrodan och där finns den i båda stl för 379 kr så varför slåss på T , men men...

• Stormis
    Incommunicado skrev 2009-10-07 20:11:56 följande:
    vem ger 500 kr för något man köper i butik för mindre? Hej tjejer! Vad köper ni idag då?Maken o jag firar vår första dejt idag, alltså datumet för första dejten. Vi ska mysa lite ikväll o äta gott i helgen. Bebis ligger fortfarande i säte fastän jag har talat med honom om att vända sig. Ha trotsar redan sin mor!Idag fick jag finfinaste Molokläderna til bebben, ska lägga in i BT imorgon, har samlat på mig.
    Adrian! Gör en kullerbytta nu! Man ska ligga med huvudet neråt i din ålder!!!
    (och vår lillebror, lyssna du lite mer så att du lugnar ner dig lite ).

Så nu har jag också sagt till honom!
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-07 20:40:30 följande:
    Ja, jag norpade den i blått till pytte!
    Fördelen med att vara på plats
    Jes sica skrev 2009-10-07 20:40:42 följande:
    Hej tjejer behöver lite hjälp. Nova star jeans. Har beställt till Kevin nu xl i 92 och vanliga i 98. Men kommer han kunna ha de ellerblir de jättestora han är 94 lång. Vårens har han i xl 86 så 98 i vanliga aknske blir baouta stort eller? Hur mycket skiljer det mellan vanliga och xl?
    Jag tycker inte att det skiljer nåt mer än bredden vid fötterna. Dvs längd och midja är detsamma. Dvs XL är lite vidare nertill, men annars är de samma. Jag har alltid samma stl på dem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15