Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LittleMee skrev 2009-10-26 21:56:50 följande:
    Kan någon kunnig svara på vilket års kollektion den blåa Molo bodysuit med fjärilar och blommor (gröna kanter) tillhör?
    Kom i våras .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    LittleMee skrev 2009-10-26 21:58:37 följande:
    Det var snabba tryck. Hann knappt uppdatera sidan. Tack för svar.
    Vi är inte bara kunniga, även lätt störda .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:33:00 följande:
    Jaaa-jag är värsta hackern vad det gäller datorer.......NOT!
    Vadå, du är väl ganska grym på datorer? Det har iaf jag för mig .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:40:52 följande:
    Tja datorer är en sak-hacka system en annan
    Jo, men för en annan amatör så vet man ju inte ens skillnaden på vad som är vad. Jag är bättre på att hacka lök dessutom .
  • Stormis
    ChokladMoshin skrev 2009-10-27 13:52:16 följande:
    PLZ!! Någon?
    vet inte, men jag tycker att alla kallar den för "sländorna", det kanske räcker?
  • Stormis
    Incommunicado skrev 2009-10-27 21:10:48 följande:
    Hej tjejer, allt väl i tråden?Jag fick svar idag från redbarnet att Molo inte kan skickas till Sverige. Desperat som ett molofreak är så kontaktade jag en säljare på TS som jag köpt mkt av - och hon sa ja till att köpa för mig (jag erbjöd pengar), vi har lagt upp det som en TS-deal. Hoppas det nu löser sig, det är mkt pengar - 2 plagg och TSavgifter, pengar till henne och 2 frakter...  Men jag står inte ut med tanken på ett så fint Moloplagg jag inte kan äga.  Summaan blir nog ca 1000 sek för en tröja och en body...Vad har hänt här annars? molosalg såg jag något om - kul! Nästa år SKA jag med!!!!!!
    OMG! {#lang_emotions_sealed}
    Inte lätt med {#lang_emotions_baby} på hjärnan *amningsdemensen är ibland värre än vad jag trott*
  • Stormis

Jäklars om det inte finns några fina lurvoveraller i 92 på salgen! Köpte ju fina turkos/gula i 86 på T och den var precis i grenen på K så den fick jag lägga ut igen. Snyft, ville så gärna ha, men hoppas att nån annan nappar på den.

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 22:04:13 följande:
    Var e min ruta med roliga smilisarna nu då??? Får man inte tbax dom om man tatt plus på nytt eller???
    Somliga straffas . Dyker nog upp snart ska du se
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 10:55:02 följande:
    Ja Tradera har ballat ur för tillfället-min senaste ej vunna auktion som visas är från 30 augustiDen var det länge sedan jag såg
    Har du inte åkt än? Toppen iaf med all hjälp. Och bra är att vi dessutom få en ny anledning att ses snart igen . För man kan ju inte bara ses för att det är trevligt .
  • Stormis

Glömde visst:

Grattis Max!

Free smileys

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 11:17:59 följande:
    Nej nej-jag åker inte förrän vid 15 så nu sitter jag och fundilerar på att flytta runt alla mina möbler(igen) Snart är det 1:a november och det är då vi börjar "jula" dvs kasta upp ljusslingor och annat juligtKlart vi ska leka-vi får passa på innan lillebror tittar ut för sen behöver du kanske lite tid att landa på fötterna igen
    Jo, fast jag får krupp av att vara "ensam" flera dagar i rad. Ka´nske inte supermodig och drar iväg till er första dagen efter BB, men att ni kommer hit är inga problem . Det är bara kul!!!

Men du, du vet att det är 1 DECEMBER som det anses normalt att kasta upp julskyltningen. Du bor liksom inte på NK .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15