Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-07 14:35:24 följande:
    Oj!www.tradera.com/Helt-ny-body-suit-fran-MOLO-h...Inte min fast jag önskar nästan den var det! Vilket pris!!!
    Jisses! Det är ju inte ens ett snyggt print...*duckar*
    Men säljaren lär ju vara glad!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Busbellan skrev 2009-10-08 12:39:53 följande:
    Det hade nog bara varit en miss. Tydligen så ligger "stäng tråden" nära där man klickar för att gå upp till längst upp igen så antagligen hade nån stängt den av misstag
    Vart hittar man tråden?
    *nyfiken*
  • FlowerPowerMama
    Olivers Mamma skrev 2009-10-08 12:50:13 följande:
    Har faktiskt ingen aning, pratade med henne lite snabbt bara men du kan ju säga vad som är önskvärt o så
    Lila velourbyxa i storlek 98 eller 104, kan det finnas?
    Lilaså lila/vitrandiga långärmade tröjor i 104 och 122?
  • FlowerPowerMama
    Olivers Mamma skrev 2009-10-08 13:26:19 följande:
    Kollar det med. Tröjorna den "vanliga" bomulls då alltså menar du eller? om det finns i ena storleken men inte den andra vill du ha den ändå?
    Ja, precis, vanliga bomullströjorna. Ja, finns bara den ena så är det okej, dom ska ändå in i växa lådorna.
    Vore jättesnällt om du orkade kolla!
  • FlowerPowerMama
    Saraia skrev 2009-10-09 08:23:58 följande:
    vad hade ni köpt för kläder i present t en alldeles nykläckt tjejbebis??????
    En suit, antingen den lila med stjärnor eller den vita winterbloom.
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:35:35 följande:
    Morning Idag är det fotografering på dagis & lilleman skulle absolut gå dit i kalsonger  Men där gick t.o.m min gräns över hur mkt han får bestämma klädseln Nåja han var på sittt sämre humör så får väl se om det blir ngr kort alls... Du såg mitt inbox va? Jobbigt att bara få ligga still men var rädd om dig, det brukar komma igen tusenfalt när man tultar runt för mkt.
    Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort iaf.

Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*
    Men till slut valde hon iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
  • FlowerPowerMama
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 09:41:50 följande:
    Får jag komma in till dig?
    Ordnat!
  • FlowerPowerMama
    Saraia skrev 2009-10-09 09:48:57 följande:
    tack för tipset - var hittar jag den vita winterbloom-suiten??
    Mysgrodan finns också.
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:55:49 följande:
    Ooo Ja Hade det inte varit så attans kallt hade han bennemig fått åka i kalsongerna för jag vet att han hade satt på sig kläder när han kom dit och såg alla andra barn men det är ju inte högsommarvärme direkt så det var bara att plocka fram tålamodet  Japp sambon har rapporterat att det var en överlycklig unge som lämnades så det blir nog bra Nämen stackars, tyckte hon att hon bar ahade fula kläder? Ja dom är lustiga med deras vilja dom små. Jag kan säga att här blev det inte heller en outfit jag helst ser på ett dagiskort. Vill helst ha något någorlunda neutralt på just de korten faktiskt *duckar* Men men han är hel, ren, snygg och nöjd Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
    Mmm, bara fula kläder hade stackarn.
    Nädå, hon var skittrött och svårt att bestämma sig för kjol eller klänning så då blev det som det blev.
    Imorse var hon sin vanliga solstråle igen och sken som en sol för att flätorna jag gjorde i hennes hår igår kväll hade gett henne lockigt prinsesshår.
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:38:05 följande:
    Vad kostar pop softshelljackor???
    595:- tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15