Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej,
    kikar via och lägger nya tråden bland favoriter.
    har faktiskt hunnit beställde Hummel på finsk sida till rea, en hel dress åt Alvin och en swettisjacka åt Lova allt för 47€ med frakt.
    "Nypriset" skulle varit runt hundringen

• Quiet thoughts
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 20:48:21 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-10-09 20:39:35 följande: hejehj.. vilken kap :).. beställde ju med på en finsk sida häromdaegn... ville ha ju ha puzzle byxor å de fanns ju inte i sverige typ.. å det va inga problem... hur går det för er ? lilla lova??
    Åh jo vi kämpar på, skriver det mesta i bloggen. Just nu är hon hemma men igår och förrgår har hon varit inlagd i en hel vecka.

Jo det var ett riktigt kap
  • Quiet thoughts

Nu stolpar jag in igen, vet ej om nån hann svara tidigare men har grattat 2 nyanländna bebbar till danska tråden.

Här har det shoppats bara bruna NSbyxorna åt Alvin och lite vanliga mjukisar fr KappAhl åt Lova, en didrikson vinterjacka o lite hummel, men hummel har jag nämt om. ja i sverige lyckades jag köpa en P.op tröja också.

Bruna NS byxorna är ett kap i Alles gaderob iallafall.

Kängor har jag med köpt på mig, till 50% både kavat o kangaroos, men annat danskt har det varit sämre med... tyvärr.

• Quiet thoughts
    märks verkligen att jag varit borta för länge härifrån, har noll koll på vad som händer med er numera.
    men så är det väl när man får leva med sjukhuset i första hand, o det mesta kretsar kring Lova o hennes sjukdom... så blir jag borta o poppar in mitt i allt o hänger inte alls med er mer... o vad som händer er förutom ert klädprat då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15