Everlonn skrev 2009-10-23 09:01:31 följande:
Gaaahhh Ibland känner man sig som en helidiot!!! Har knappt vaknat, bytt bläja på Bus och sett att hon är illröd igen! Har varit röd på snippan några dagar (tror hon inte tål banan heller nu ) men nu var det värre igen så jag tänkte att då ringer jag, skaffar en läkartid för salvan vi har verkar inte funka och det verkar klia nåt hemskt på stackars Bus Ringer upp och har helt glömt hennes 4 sista siffror!! Alltså helt hjärnsläpp! När jag väl hittar ett papper där dom står så kommer jag på att jag sagt sonenes födelsedata! ja rätt år på Bus men sonens födelsedag (båda födda i mars) och
bvc boken hade jag försnillat! Den hittade jag nu, undras varför den låg vid datorn Men det hade inte hjälpt för hennes sista siffror stod inte i den heller Nu har jag skrivit upp dom på en lapp och lagt i plånboken! Hon har varit sjuk så lite att jag inte lärt mig dom ordentligt Men vi fick en läkartid till slut i alla fall! Nu ska jag memorera siffror! (Kanske ska påpeka att jag har ADD och funkar ruskigt dåligt under stress Helt
ot men fyyyy vad jag kände mig som en usel mamma Undras föresten om det kan ha varit kanelbullen hon åt igår som gjorde henne röd? Listan blir bara längre på allt hon inte tål!
Aj då, jobbigt om de blir röda o irriterade där nere, hoppas du får ordning på vad det kan vara.
Jag är själv senil med numror kan jag lova. Då jag väntade Alvin glömde jag alla mina bankkoder en dag även den jag haft i jättejättemånga år, det var pinsamt det vid bankomaten. Huj