Zvartaliljan skrev 2009-10-23 21:39:48 följande:
Ja sen vill man ju ut i pulkabacken ibland i vinter o då vet jag att hon kommer vara helt slutkörd o vilja sova när man går hem igen Hon åker fortfarande jättemycket vagn...flera som kommenterar det men hon har inte riktigt samma ork som de flesta andra barn i hennes ålder. Även på dagis tar hon vilopauser hela tiden, fast däremellan är hon ju som värsta duracellkaninen Hon leker till 200% i 20 minuter, sen blir hon så slutkörd så hon tar 20 minuter på sig att ladda upp batterierna igen
Min e lika gammal som M, har tyvärr också astma o allergi. Har dock inte sovit på dagen på snart två år men skulle kanske behöva vila inbland. Problemet är att han är 115 cm lång - skulle se knas ut om han nu skulle få plats!:) Fast så långt som ni går vi ju inte..
Ser att ni pratar molo pre spring - har sett lite och oj - så fint! Tittade förstår mest på killplaggen..:)
Kikar runt i webshoparna - visst har kikkid velour alt. frotté jackan funnits någonstan i ljusare blått? Den med "randigt" på ärmen? Hittar plötsligt bara grått o brunt?
Miniapple i blått var på i 10 min idag! Såå snygg, men oj, så liten. Efter 10 min hällde sonen ut allt fett i ett paket med grillade kyckling över den..