Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

karmasus skrev 2009-11-09 10:42:44 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-11-09 10:41:08 följande:
    de har fast priser på alla märken de marknadsförTex babytröjor 100 krklänningar 200 krkommer inte ihåg de exakt priserna, men det är enhetspriser oavsett märke.
    Hm, tror jag åker dit -låter kul - får bli i Limhamn isåfall!
  • Ullis 10

Låter bra, fast här behövs strl 122 och 140 och 152 - hoppas de har till lite större oxå...

• Ullis 10
    stökmamma skrev 2009-11-10 16:31:17 följande:
    Har Molo aldrig gjort ett av de mest klassiska färgfototrycken,  akvariefiskar?
    kanske e nåt att se fram emot:)
  • Ullis 10
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 10:36:38 följande:
    Hej flickor!Var så konstigt igår, vi var hemma hos några vänner och åt och barnen lekte så fint. Plötsligt vid halv åtta sa jag att Milo såg blek ut, tog febern och den var nästan på 40 grader! Så vi körde hem, här hemma visade den 39 grader. Nu idag, ingenting, 37,1. Funderar på om det kan ha varit att dom lekte så och det var grymt varmt i huset? Kan det verkligen blir SÅ mkt feber av det? Eller om det bara var en febertopp... Eller så kommer den väl i eftermiddag igen Hoppas inte...
    har inte läst bakåt, men är han nyvaccinerad? min kille blev sån, sen inget mer.
  • Ullis 10
    ängeln83 skrev 2009-11-17 13:31:21 följande:
    Åååh spännande
    TROR bara de skulle få lyftkranar o hippos... ( i st strl)
  • Ullis 10

Nä, nu tänkte jag på en annan butik, monsterbilar mm..

• Ullis 10
    Greksmurfen skrev 2009-11-17 15:49:30 följande:
    go eftermiddag=)legat å vilat med maxen, haft magont i em =S.....nu i kväll så är vi bjudna på middag samt titta på charlotte pirelli =) våran bilfirma som bjuder där vi köpte vår bil=).. toppen=)såg med att från och med tors så har vår klädesbutik här hemma ta 3 katvig leggings betala för 2, 50% på all gammal katvig och 25% på valfri vara... å det är ovanligt för att vara dem å komma med erbjudande =P... blir nog till att titta in där.. lite kavig mjukisbyxor behövs ju alltid=)
    Hepp, du bor väl i V-ö? De har aldrig erbjudanden, så jag kanske tar fel.. Undras om de fått hem nya småfolk...
  • Ullis 10
    Glamrockare skrev 2009-11-18 12:47:52 följande:
    ni som är lite haja på detta, vet ni om Rabalder är Danskt?De har nämligen slutat o sälja kill kläder här i Sverige iaf (ur töntigt) o jag älskar deras kläder på mina pojkar så jag vill hitta dem om jag så skall köpa dem ifrån utlandet o få dem hit skickade.
    Va har de slutat med pojk? Ska kolla!
  • Ullis 10
    Glamrockare skrev 2009-11-18 13:29:48 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-11-18 13:24:29 följande:
    ja min svärmor var inne i deras butik här i göteborg för någon vecka sedan o då sa de att de slutat med pojkkläder för att de inte sålde men flickkläder har de kvar *surar*fattar inte det jag handla ofta där lika så min svärmor o varje gång jag var där så var det alltid folk i butiken o inte var jag ensam bland pojkkläderna heller.
    trist... har en del o har varit mycket nöjd!
  • Ullis 10

Hm.. Vet ju att det kommer en del molo 1:e dec, fick en sneak peak i höstas, men är det ngn som vet vilka prints (pojk) det kommer nu i första omgången??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15