Vi som shoppar danska barnkläder del 15
god morgon ny tråd märkte jag ![]()
god morgon ny tråd märkte jag ![]()
Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan
om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge utan ta kortet och in igen.
Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder
.och det gnager i bakhuvudet
Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju
och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor ![]()
fina katvig inköp i tråden
Det enda jag är sjukt svartsjuk på är den blå velour klänningen har en sådan i stl 80 bara
och den passa typ som tunika och knappt det så länge till ...
Spanar sida upp och sida ner på T under katvig men inget napp ännu .. behöver den i stl 92 .
eftrsom jag inte alls känner mig ´lyckad och bäst utan utan tvärtom mår dåligt och kläderna är min tröst ,är nog därför jag tog åt mig så mycket ... I sverige ska man alltid vara lagom typ har fina kläder på sig själv och barnen men inte föör fina kläder ,fin bil men inte föör fin bil osv
och stå absolut inte för skryt och att nedvärdera andra
bättre att jag bara hänger i denna tråden