Inlägg från: Willhellmina |Visa alla inlägg
  • Willhellmina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu har jag lagt in mina bilder i bildtråden... lite rörigt med för mycket kläder på samma bild men ni vet väl ungefär vad det ska föreställa..

• Willhellmina
    LA Woman skrev 2009-11-08 20:42:59 följande:
    Tack!!!! 4-2 nu då
    Regnbåge... det hade Issy på sina bilder (där klänningen bedårande och ungen sur som en citron.... och näpp, bilderna fick flyga tillbaka från där de kom. De var verkligen hemska men färgerna på klänningen var underbara!)

Tror att Cupps kan ta bort fokus från gullungen!! Läcker print med massor av färger.... tror inte det blir bra.... Men vad vet jag {#lang_emotions_undecided}
  • Willhellmina
    Mistii skrev 2009-11-08 20:46:23 följande:
    Någon som sett om det finns någon Molo lamm tröja i strl 80 att köpa i någon webshop eller är det kanske för gamla?
    Fanns en hel del på salgen så det dyker nog upp på T snart
  • Willhellmina

Hörreni Dansmasters!! Måste ha hjälp att snärta till en kompis lite på egot. Jag köpte ju en Dukati på salgen med rund hals och helprintade armar (samma mönster som resten). Hon påstår att det aldrig funnits en sådan och därför är min ett B-exemplar, att det bara finns "riktiga" (som hon säger) Dukati med däckspår och gråa ärmar. Jag är säker att jag sett min i webbshop någonstans men just nu hittar jag inte den. Hjälp mig!

• Willhellmina
    Milliz skrev 2009-11-08 22:08:22 följande:
    I min lokala butik finns de med print på ärmarna också så du har rätt! Jag kommer inte på någon webshop som har de just nu...
    TACK! Ska slå det på näsan på henne!! Grrr.....  Hon vet allting bäst alltid även om allt inte riktigt stämmer......
  • Willhellmina
    LJ2 skrev 2009-11-09 19:17:48 följande:
    jag handlade ju för 8175 dkk första omgången.. 3 överfulla kassar.. o hon sa inget? hur ska de kunna bevisa att nån köper för att sälja? *denna gången köpte jag ju till 99% till mina barn, o sen åt andra..* inget o sälja nu.. ellerm knappt nåt.. vill ha allt själv jag tror det handlar om avundsjuka.. att vi får alla snygga tryck som de står o dreglar över, o att vi delar runt alla snygga tryck åt andra i tråden de är sura att de inte va snabbare o lukta sig till fynd
    Det tror jagf med. Det fanns ju lite kreativa danskor som satte sig mitt i ringen och fick kläd-duschar med jämna mellanrum. De verkade inte ett dugg sura över detta. Men det är klart, vi har ju en jäkla fördel när vi är så många och sen delar med oss till varandra. Me like!! Skulle definitivt inte vilja vara där "själv", några av er ladies blev jag ju smått förälskade i när ni hittade mina drömplagg!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15