-
Eller så finns det fler som rotade i lådor som hipp som happ ramlade ner över sigWillhellmina skrev 2009-11-09 20:22:14 följande:Oj... det var visst jag....
-
Jag?? SKulle jag aldrig göra.....LJ2 skrev 2009-11-09 20:36:54 följande:haha... bara ramlade?? sådär?? undra hur högt du eg klättrade i pallstället
Ville ju se vad de gömde där! -
Tittar i en snabbis mellan lektionerna. Har haft prov med mina sexor och ALLA klarade av att nå målen för kapitlet! Nu får jag bjuda på fika! Jippi!!

-
Hmmm nu kan jag inte citera.... jäkla fl! LillRonya: Jag har 6-9 i ma/no. Mina sexor är lite av sorgbarn, i är inpulade i en 67 och det är så lätt att göra 7:or av dem allihopa. Är det kris på lärarfronen? ELler bara krig?
-
Nya Juni-auktioner..... www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=0
Inte mina men jag ska puffa för dem tills jag blir bannad!
-
Hej Snyggingar!!
Behöver hjälp! Var finns webbutiken som har denna www.modelmini.se/se/art/kik-kid-omlottklanning-velour-petrol.php i strl 98 (eller 92... eller 104.. är desperat!)
-
-
MEN MÖG!!! Köpte nya overaller redan i våras... två st 92 och två 98:or. Idag när jag plockar fram den superduper-underbara lila Molon strl 92 så har den förvandlats till en strl 86!! Så det blir ut på overall-jakt nu... suck.... ingen som sett lila molo-overall i någon shop?
-
Hur kan ungar växa så fort??lillronya skrev 2009-11-29 21:31:56 följande:Typiskt!!! Har inte sett nån... Såg dag att det är tveksamt om E kan ha sin hela vintern och det innebär att det är ännu mer tveksamt om Anjelin kan ha sin hummel... Får provad en imorgon. Hon har iaf sin molo, men han har ju ingen mer.... Suck.Måste ha varit Harry Potter osm har varit framme och trollat. För inte kan jag väl köpt fel? Jag som är så perfekt??Buttelina skrev 2009-11-29 21:34:03 följande:förvandlas till en 86a har du fått fel strl? ajabaja har 92
-
~njuter av att vara perfekt........ men med en lila 86-overall.... som inte är perfektButtelina skrev 2009-11-29 21:45:51 följande:haha nää inte kan det väl vara du
-
En overallfråga.... gillar Molo-overaller. Men det finns ju fler... tips? Hur är tex miniatures overaller?
-
Skratt. Ska kolla den!lillronya skrev 2009-11-30 14:25:10 följande:HUMMEL!! -
HUr är de i storlek?lillronya skrev 2009-11-30 14:25:10 följande:HUMMEL!! -
A och A var väl ungefär lika, var de inte det?
-
Trolla är också 95 cm lång.... känns som en 92 blir i minsta laget om det ska vara längre än till nästa torsdag... jäkla unge och växa. Och fötterna ska vi inte prata om. Behöver ju inte köpa slalomskidor till henne!Buttelina skrev 2009-11-30 14:42:31 följande:min son har en hummel strl 92 som han hade förra året med. nu i år sitter den preciiis. han är 95cm. isabel har en 104 och hon är 101cm -
Hej Tråden.
Ni som vet allt!! Var hittar jag molo-overall strl 92, helst grape?
-
Vill ju ha!!RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 19:33:18 följande:Vet tyvärr inte