• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Då var det dax att lägga in i favoriterna igen

• Pejo
    Flock skrev 2009-10-09 09:57:20 följande:
    Sa till mannen igår att nu vill ja snart ha lite tid för mig själv framför datorn så jag kan fick färdigt.. Igår var jag tvungen att få ut på T annars hade det funnits lite tid då.. Men jag har inte gjort något sen sist   Det har väl varit för mycket salg
    Får jag titta in hos dig?
  • Pejo
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:47:32 följande:
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fich...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823 ec9844Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet
    Länken funkade inte för mig
  • Pejo
    Smultronhjärta skrev 2009-10-10 20:20:42 följande:
    God kväll!Hua vad jag inte gillar att sitta med prolistern Men nu är den klar att laddas upp snart Maken har flytt huset för fotboll så nu är frågan vad jag ska göra
    Ska du lägga ut mkt i stl 86? Plinga till i min inbox när du är färdig isåfall
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:56:46 följande:
    lyckats fixa nån bild än fast jag är redan säker på att vi SKA ha en P&T sport
    Den är nog bra, 3 av mina andra webkompisar har P&T o är VÄÄÄÄLDIGT nöjda.
  • Pejo
    Helle skrev 2009-10-13 08:56:08 följande:
    OT men jag behöver köpa någon form av galonvantar till dagis. Sonen har fingervantar och igår var de dyngsura och fulla med grus. Vilka är bäst att ha över? Gärna snabba tips då jag ska ut på stan om ett tag
    Lindex har superbra regnvantar.... fodrade med fleece så man behöver inga andra vantar under. Har de till mina 3 killar o inga som gått i sönder än!
  • Pejo
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:26:08 följande:
    gaaa Jag letar på ellos som en tok efter termobyxor till mig själv men inte ett smack...dom har bara skalbyxor till vuxna
    Har du kollat stadium?
  • Pejo
    solouniko skrev 2009-10-13 09:57:59 följande:
    Men! För nån vecka sen köpte en tjej ett par velourisar från mig på T, nu är dom ute igen med min bild dessutom och det står "använda högst tre gånger". Vad fräckt! Jag skrev i min annons att de var välanvända. Vad gör man?
    att hon använder din bild, hade jag sagt ifrån...
    Texten är ju hon själv som står för, det är hon som får lägre staplar/neg om beskrivn inte stämmer.
  • Pejo
    solouniko skrev 2009-10-13 15:46:54 följande:
    Skittokiga lurvstorlekar i år, min lillfis har 74 i hallonoverallen och den är på gränsen redan. Den turkosa är det 80 på och lite växmån, men inte jättemycket. Hon är ju liksom bara 65 ca typ
    hahahahahahaaa, ahhhh så söt liten med hjälmisen, bra så att man inte fryser om öronen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15