Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:53:05 följande:
    Jag fortsätter vara ot....Någon vars barn har/har haft v-smile och som kan ge lite ris och ros
    Jopp, köpte det till barnen för två jular sedan, rena skräpet! Trots varsamma händer och lite användning gick spelet sönder tre gånger, fick nya apparater hela tiden och tillslut bad vi om pengarna tillbaka!

Själva grejen är väl bra, men här lärde sig barnen vanliga PS2 lika snabbt och det håller bra mycket bättre...
    Men spelen till V-Smile var söta, hade Nalle Puh, Bilar, Lejonkungen och nåt till (spelen ligger här och skräpar bara så hojta till om du köper konsollen och vill ha spel) och barnen gillade dom!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:23:40 följande:
    go morron! Vilken känsla att vakna HEMMA Har nosat igenom mina salgköp lite lätt åxå och va massa fint jag hittade Händer här då?
    Åhh, vad härligt att "se" dig! Skönt att du får sova hemma nu, små saker är guld värda. {#lang_emotions_flower}
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 16:13:10 följande:
    ja verkligen göör trist. O vi som bor på Åland så frakten är ju svin dyr. Tyvärr ingen butik med larm här på åland. tror jag. Nä att betala frakten själv vill jag inte. Men byxan var ju på rea på rea, alltså jätte billig. Så frågan är om de vill att jag skickar tillbaka dem.
    Finns det någon kod till butiken eller är det rean som syns som gäller?
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 16:41:33 följande:
    Över helgen hade de 30% på allt. Passade på att fynda lite molosar.
    Okej. Jag såg nu att inget jag kunde tänka mig fanns i rätt storlek så det var ju bra det.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-11-17 10:06:55 följande:
    jaa jag tycker dom är kritvita. men det är supersvårt med vita nyanser. det kan ändå skilja lite när man ser olika vita sidanom varnadra ABSOLUT den första!! vanlig för att den är finast juuuu Hur går det för dig nu efter operationen?
    Ähh, visst är den fin, men alla ungar har ju dessa tapeter i sina rum.
    Den andra är kanske vanlig den också, fast här syns den inte lika mycket iaf.

Det går kanon efter op:en, har tappat 24.5 kg totalt varav 12 kg efter op:en.
    Har massor med energi och riktigt känner livet i mig...*s*
    Det är härligt!
  • FlowerPowerMama

Har avslut på Tradera ikväll...Ett av plaggen går sjukt dåligt, nog borde dom vara värda en liten slant till...Men köparen kommer ju göra ett fynd iaf och jag får vara nöjd ändå för en del andra auktioner går över förväntan!

• FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 17:08:47 följande:
    Åh vad man kan bli så löjligt studsande glad över en så naturlig sak Första gången på 2 månader som hon bajsar ordentligt utan lavemang...jag är så STOLT över min lilla tjej så det finns inte ord *tårarna rinner* (gravidhormoner...)
    Underbart! Både för henne och för dig. {#lang_emotions_flower}
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-11-19 18:26:32 följande:
    Tack för fina posten idag Och jag har också avslut..Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det,någon går skitbra medan en annan ny molo går mindre bra..Men men jag håller ändå som bäst på att fylla nästa pro
    Härligt att dom kom fram som dom skulle! Fick tigga bubbelplast av barnens farfar på jobbet och trixa.
    Buttelina skrev 2009-11-19 18:27:17 följande:
     galet lågt juuu
    Jaa, verkligen! Jag fattar det inte...Men men, någon gång ska väl folk kunna fynda danskt också.
  • FlowerPowerMama
    lillronya skrev 2009-11-19 19:45:11 följande:
    Åker til sjukhuset med E om en stund... Behöver mer meducin.
    Hoppas det går bra och att han får må bättre snart! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15