Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-11-27 09:18:27 följande:
    Såg kaninklänningen igår och den såg då ut att vara lika stor i storlek som alla knapp-klänningarna!
    Dåså, ytterligare en röst på 92/98.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-11-27 11:31:55 följande:
    åhhhhhhhhhhhh Sitter på händerna för att inte köpa fina stjärnfalls klänningen på llm
    Jag köpte precis den, så himla fin! Kunde ju inte låta storasyster bli utan klänning liksom.
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-11-27 11:35:51 följande:
    vilken stl tog du???
    110/116, större kan hon absolut inte ha.
    nikki2006 skrev 2009-11-27 11:35:18 följande:
    bra du tog den, var mycket sugen och vilket bra pris, grattis.Måste nog börja fota, skall lägga ut lite till i eftermiddag
    Ja, jättebra pris och lillasyster kommer älska den!
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 11:37:05 följande:
    Jag är ju såå ynklig när det gäller sådant här, vilket Stoffe vet, så jag fick snällt sova imorse och när jag kom upp fick jag datorn och frukost serverad i soffan Riktigt fint ooops
  • FlowerPowerMama
    MejaKiZnic skrev 2009-11-29 18:15:44 följande:
    Hur tycker ni det går på T mina ninnisar går sådär men förra avslutet var hemskt skänkte bort allt har avslut idag och det går sådär dåligt
    Går snoooorsegt på T nu, får skäna bort runt 20 auktioner imorgon kväll...Auktionerna går upp med typ 10:- om dagen, underbart...*not*
  • FlowerPowerMama
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-29 18:24:58 följande:
    Går snoooorsegt på T nu, får skäna bort runt 20 auktioner imorgon kväll...Auktionerna går upp med typ 10:- om dagen, underbart...*not*
    Skäna= SKÄNKA såklart.
  • FlowerPowerMama
    Theina skrev 2009-11-29 18:39:54 följande:
    Ni som inte handlar "allt" från Molo 2010.. vad handlar ni och vad matchar ni det med?Ngn som vet om fjärilströjan matchar Me&Is cerisa plyschbrallor??
    Matchar jättefint! Inte exakt samma nyans, men heller inte så att man stör sig på det, prövade faktiskt en snabbis i garderoben imorse.
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-11-29 18:40:49 följande:
    Neeej inte säga så Jag har också avslut imorgon och vill att alla ska säga att det går ganska bra iaf så att jag kan bygga hopp inför dessa stackars auktioner
    Sorry...Men hos mig ligger fina danska kläder runt 50-lappen just nu, alldeles i närheten av utgångspriset...Fick visserligen 6 köp nu denna omgång, men det som budas på ligger stilla...
  • FlowerPowerMama

Gomorrn på er alla!

Är hemma och myser med lillfisan idag, hon har haft hög feber sedan i lördags och är inte så uppåt och pigg direkt...*skruttan*
    Inga andra symptom dock så jag undrar vad det är...

Hoppas på trevlig post med massa ny Molo idag, båda paketen är skickade så sköter Posten sig så är dom på G.

• FlowerPowerMama

Ett paket kom idag iaf med fina gråa lurven, kanintröja + klänning och stjärnklänning!
    Lite skoj den här dagen iaf.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15