Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-25 20:59:34 följande:
    Alltså, vill du verkligen ha en brun kanske man inte ska våga chansa. Men om man vill ha en lurv och kan tänka sig lite olika färger beroende på vad man hittar så kan man nog vänta. Men det blev väldigt utplockat på lurvar i våras. Sen vet vi ju visserligen inte om de har sprat dem tills nu .
    sprat = sparat...
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    malinkaunitz skrev 2009-10-25 21:01:33 följande:
    Ja det är den.. Finns den kanske billigare på nätet än 1095? Tyckte det var lite väl dyrt egentligen ..
    Säg till annars om jag ska köpa åt dig och skicka. Här tar de 699 kr för den och den är i ett platt paket så frakten borde bli överkomlig. Iaf billigare än 1095 kr!
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-25 20:59:43 följande:
    Nä, jag hörde det, därav beskrivningen.*ler* Tack för hälsningen!Jag har ju lite svårt med det där med pojk och flick... Men bra, minst två olika turkosa, då ska jag inte ha någon grön nu, då återstår frågan omjag ska köpa en brun nu eller vänta och hoppas.
    Jo, men vi kör nog lika mycket unisex som flick här hemma (även om mamman gillar cerise och lila...). Men större inköp typ lurvar väljer jag hellre unisex/flick än mer regelrätt "pojk", typ blå, därav att jag inte har koll på fler färger . K får alltid höra vilket söt pojke hon är om hon så bär klänning . Hade lätt köpt blå om hon varit mer flickig tror jag!
    *älskar själv blått*
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-25 21:09:49 följande:
    Jag är ju en sucker för brunt och orange och lime, blandat med lite rött och turkost. Så den där blå lurven från salgen i våras bara ligger. JAg får kanske ha lite hjälp att lägga ut den på t.
    Bara hojta .
    Pepper79 skrev 2009-10-25 21:07:15 följande:
    Hej alla!!! Hoppas ni har det bra Kvällens T omgång avslutad, vinnarmail skickade och paket packade. Bara att vänta på att pengarna ska rulla in på kontot Den här hoppzebran ni pratar om. Vilken ålder passar den för?
    Tror att det står upp till 3 år på den. K 2 år och M 2,5 älskar den iaf!
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 21:38:39 följande:
    Funkar prolistern för er ikväll? Går inte att ladda upp för mig Är väl för många som laddar upp kanske...
    Jag laddade visserligen bara upp 2 st, men det fungerade utmärkt...
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:39:52 följande:
    www.tradera.com/Helt-NY-SMAFOLK-T-shirt-med-k...KUNDE INTE LÅTA BLI haha
    Superfin! Men jösses, vilket pris. Hur lyckas Smultron så bra med sina 1-kr-auktioner ? Jag vågar icke!
    Tjollabolla skrev 2009-10-25 21:38:46 följande:
    haha spelar ingen roll! Vi har inte ens röda julgranskulor, vi har lila och silvriga
    En värre röd-fascist än mig !
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-25 21:54:06 följande:
    Rött är jättefint!Men det är väl bara att inse att mitt lila är ditt rött.
    Tjollabolla skrev 2009-10-25 21:56:10 följande:
    Åh är vi fler Jag la ut med 1 kr utrop nu och det gick sjuukt bra! Fick hiskeligt mkt pengar för en del saker och är inte besviken på ngt. Sålde vår grön lurv nyss för 419 spänn  Hallå, jag köpte den för 380 på mysgrodan när det var erbjudande
    Grattis!!!!!!!!!!

Nattis alla!
  • Stormis

Kikar bara in och går i garanti för att JsN's barn dessutom inte är särskilt försiktig av sig... Så om de ser ut som nya efter ett år så är de ett superköp oavsett pris. Nästan iaf...

• Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 13:54:02 följande:
    Fy vad jag vill ha den här www.tradera.com/MOLO-OVERALL-MOSSA-HESTRA-VAN...men hur många overaller kan en unge ha
    Enl dig räcker det med En är jag ganska säker på att jag har läst . Jag är också lite mer sparsam med yterkläder, men inser att man nog behöver fler lurvar för annars slits de ganska mycket (iaf här) och då tappar de ju i värde .
  • Stormis

Apropå Smultrons inhopp/Molosalgen och helgen 7 nov står det så här på Boribyens hemsida (ett vanligt inlägg från vanlig person, dvs inget officiellt:

MOLO lagersalget ligger der hvor lørdagen hedder 7 november.. Kan ikke huske hvor mange dage før og efter det plejer at være.. Ved det faktisk med sikkerhed, selvom der ikke er kommet noget ud om det.
    Mvh Sofie

http://bornibyen.dk/places/1054-molo-lagersalg#

Om jag kan min danska rätt så menar denna personen att hon SÄKERT vet att det är den här helgen, men inte exakt vilka dagar???
    JIPPI säger jag i sådana fall eftersom det känns ganska BF-safe .

• Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 14:13:21 följande:
    ha ha ja men hon har redan två Och två lurvar Det är skadligt att hänga här inne
    Ha, ha, så du har redan två. Dvs en ev tredje . Finns ju dom som har fler, man får lägga ribban själv. Höja den lite efter ett tag och sen ta en liten paus .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15