Smultronhjärta skrev 2009-11-01 13:47:59 följande:
Sant-jag väljer alltid bgbetalning där just därför Nu blev det endast lite äpplen
Jag valde också bg. Har du hört nåt? Fast kan väl lika gärna vänta till ikväll med att betala in. Köpte kaninklänning som jag spanade på första sänkningen, men snålade då. Så nu kompletterades den med orange lejon på ljusblått och gröna grodor på grönt. Jag har fö inte hört nåt av SEB, inte oväntat. Går till banken imorgon och hör efter. Kan ju ha lite telkontakt om jag ska ta ut till dig med eller hur vi nu gör.
Smultronhjärta skrev 2009-11-01 13:59:58 följande:
Nope inte hört något ännu men jag kommer inte betala förrän imorgon utifall att..Jag kände ett måste när jag såg den blå hooden med röda muddar. Flock köpte sådan på salgen och den är heelt underbar Sen att Max knappt använder tjocktröjor eftersom det är ganska varmt i kvarten och knöligt under overallen men men får hoppas att den passar i vår också Ninjade ju denna fina igår ocksåwww.tradera.com/HELT-NY-SMAFOLK-Troja-med-ele...Och ring när du vet gällande banken
Kollade rosa hooden, men fel stl. Kanske var lika bra det .
Bra pris på t-shirten!!!
Jepp, ringer fr banken när de förklarat sig varför kurserna är olika när de dagt att de skall vara samma. Morr. Men jag tror att avgiften är 40 kr och det lönar sig ju absolut om kursen är densamma. Även mot Forex.
Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:18:25 följande:
Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa... kram till er alla goa tjejer.
Hellre komma in och gnälla en gång i veckan än att helt försvinna .
Och du, det är liksom inga småsaker du sk "gnäller" om, tänk på det så tänk inte på oss!!!
Smultron: Jag hoppas innerligt att ditt hem är inrett helt i Ullared anda som fam. Malmö´s radhus
Ja, jag vet inte vilka som är roligast. Besökarna eller de anställda . Och vilket fack man själv ska placera sig i. Jag är där säkert 6 ggr per år, men inbillar mig att jag är normal
Bägge var nog lika roliga. Skulle nog kunna tänka mig shopppa loss en hel del kul där men inte inreda hela huset kanske, fast i och för sig så har vi överhängande Ikea hemma så vad är skillnaden. Du handlar Molo också, och DET gör dig normal
Molo en masse också
För att fortsätta OT/försvarstal så köper jag mest förbrukningsgrejer och leksaker där. Kläderna orkar jag inte ta mig genom och husgreåd etc svämemr huset redan över i.
Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:32:32 följande:
Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
Fast ang Morgon, dagens bästa garv kom ju lätt i slutminuten från en annan:
-Varför ska jag stå här? Eller vadå, kör ni med sån där vidÉo eller??
förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..
Det enda jag kan säga är att vänta ur det. K har varit sån i hela sitt liv. Fattar inte hur hon ens orkat vara vaken vissa dygn med så lite mat. Har avstannat kortare perioder i vikt med. Men sen kommer det nån period när hon tar igen allt och äter som en häst. Fortsätt bara att servera mat etc. Så lätt att fastna i fällor och bara laga mat som de vill ha. Friska barn äter när de är hungriga. Kanske inte allt, men det mesta.
/dietist Stormis .