Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

tack tjejer för grattis!!!

• Jes sica
    ängeln83 skrev 2009-11-24 20:08:06 följande:
    Godkväll flickor.Fullt ös hela dagen, skönt när det blir kväll och lite lugn och ro Har varit på bvc och vägt lillfisan idag, 3320 g, hon börjar bli stor nu minsann Shoppade även Mejas första lurv jacka idag :)www.tradera.com/Molo-fleecejacka-lurv-Stl-56-...(inte min auktion)
    Naw vilken liten tjej då!! Klart hon ska ha en mololeece
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 11:46:52 följande:
    Måste tipsa om denna fina:www.tradera.com/Smafolk-troja-med-lejon-strl-...Ett av mina absoluta favoritprint från Småfolk
    Uuunderba, K har den i 86/92 den har han kunnat ha sen han var runt året då den precis kom. Nu börjar den bli för liten dock
  • Jes sica

Har de kommit nya lurvar eller va har jag missat???????

• Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 11:58:02 följande:
    Japp Men Max har ju tre turkosa lurvar,en grön,en blå och en grå-det är nog dessa som kommer passa i vår.Det är därför jag tänkte att Fire skulle sälla sig bra i den skaran

Hur fiiin som helst- jag har bunkrat den två storlekar upp här hemma,och den lila också
    Aha
  • Jes sica

Hej tjejer. uschtycker synd om mej själv nu. Går in i vecka 5 imorgon och redan mår jag skit. Trött som satan och illamendet har börjat komma. usch

• Jes sica
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 19:06:06 följande:
    nu e hela familjen vaccinerad......... men blev nervös nu... var det farligt att vaccinera sig när man är i v 5????de sa inget om det där man vvaccinerade sig =(...... är det ngt ni hört ngt om??
    Jag har hört så mycket olikt om det där. Man blir inte klok på det.
  • Jes sica
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 19:24:39 följande:
    usch blir super duper nervös nu =(.------ får försöka tänka pos... men hemska tanke att man råkat göra ngt som kan ge ett missfall=(
    Det jag tror är att om man tagit vaccinationen och sen får ett missfall (som säkert hade kommit ändå) så är det rätt lätt att man tror att det beror på vaccinationen och får skuldkänslor för det.
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:28:06 följande:
    jag avundas inte dig...hade du mycket problem med grav.illamående de andra gångerna också?? Jag blev av med det nu runt v.25 o fick sura uppstötningar istället...lite bättre iaf. De där veckorna 5-15 var de värsta...usch för att du ska behöva må illa över julen
    Ja jag har ju haft hyperemesis med båda. Hade nån slags dröm om å få slippa det denna gång men det verkar ju inte hända Ja jul lär jag ju hänga över en hink eller nåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15