Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 13:10:06 följande:

Go dagens!Kikar in medans barnen pysslar lite pumpor o spöken jack säljaren ger inte upp, fick mail i morse att jag var elak, riktigt elak  Va fasiken har JAG gjort??? Jag skrev följande till henne som svar :Du va INTE tydlig och INTE ärlig!! Den såg INTE bra ut då det var HÅL i den!! Självfallet känner vi oss blåsta ska det vara så svårt att förstå????? Sen va det inte din dotter som sålde jackan det var DU som mötte upp, DU som hade mailkontakt med mig, DU som tog emot pengarna, ta ditt jäkla ansvar människa!! Sen kan du tycka jag är hur elak som helst, men rätt ska vara rätt!! Du borde ta tillbaka jackan omgående och be om ursäkt, men det verkar du inte förstå alls. Ärlighet och hederlighet verkar inte ingå i dig!!  du säger att JAG är elak?? Herre min skapare vilket folk det finns!!Jag har nu fått tillbaka 300.- och nu tänker jag inte svara människan mer!! Hon måste ha nåt allvarligt knas i knoppen så e de bara!
    Men vad har hänt?
  • Jes sica

woooohoooo mensen har kommit Haha udda att bli glad för det va men då närmar sigförsök nr 1 att göra bebis Sorry för ot!

• Jes sica

Hoppas era små sjuklingar kryar på er butte och solouniko

• Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-09 12:29:35 följande:
    Hej igen. Här åkte man till vc för att kolla upp hosta och svårt att få luft...läkaren tittade knappt i halsen på mig, han bara stirrade på mig när jag kom in så jag började undra om jag sminkat mig lustigt eller nåt...sen sa han att jag såg ut som ett spöke o hämtade direkt en sköterska för att ta blodprov. O ja...här åker man o tror man ska få en diagnos som halsfluss eller något liknande...men visar sig att jag är anemisk (låg på 97) o nu väntar jag på att de ska ringa från sjukhuset (han ringde dom o bad dom ta över). Under tiden skulle jag åka hem o lägga mig.Ang. halsen så trodde han det bara var ett virus, sänkan visade inget. Men anemin kan förklara varför jag har svårt att få luft o är så tungandad.Så nu befarar jag att jag blir inlagd... Lika bra o börja packa väskan...
    Oj då stackare blodbrist är inte kul. Efer min förlossningen med Linns slutade jag aldrig blöda när jag tillslut åkte in låg jag på 49 i hb. De tyckte det var ett under att jag inte hade ramlat ihop vid det lagwet
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-09 13:54:12 följande:
    ska tydligen inte bli inlagd...min bm ringde o bad mig bara gå till apoteket o köpa brustabletter med järn...ehh...har tagit mina järntabletter varje dag o ligger ändå på 97 o nu tror hon det räcker med några brustabletter...hon tyckte inte sprutor var nödvändigt ännu...jag har ju för f*n ingen energi o känner mig svimfärdig o det kombinerat med virusinfektionen gör ju att jag är helt väck...o så säger hon till mig att bara vila o ta lite brustabletter!!
    men 97 är inte superlågt. Det ska under 80 (tror jag) innan man får sprutor och sånt. Bebisen tar inte skada förän du har farligt ågt värde.
  • Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-11-09 14:18:30 följande:
    10st köp nu hi hi
    Oj då grattis
  • Jes sica
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 13:57:21 följande:
    JA, jag kan fascineras ibland av en del personal i vården, man undrar ju om dom tänker........Inte ens be dig komma in liksom Kolla barnet???
    Men 97 är inte farligt lågt! Visst lågt men inte tillräckligt för att bl inlagd ide flesta fall. Tror nog läkarna vet vad de gör
  • Jes sica
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 13:57:21 följande:
    JA, jag kan fascineras ibland av en del personal i vården, man undrar ju om dom tänker........Inte ens be dig komma in liksom Kolla barnet???
    Men 97 är inte farligt lågt! Visst lågt men inte tillräckligt för att bl inlagd ide flesta fall. Tror nog läkarna vet vad de gör
  • Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-11-09 14:25:29 följande:
    NEEEEJ Så skulle jag aldrig göra mot digMen jag har inga kvar nu hi hi. Köpte 5 st hi hi
    Du har inga roliga saker i 122 elle r
    98?
  • Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-11-09 14:29:08 följande:
    Tyvärr 104 blir det nog i så fall
    va har du i 104 då? .-)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15