LJ2 skrev 2009-11-14 20:38:30 följande:
Jag har redan räknat med salg *längtar med dit* o pratade med syrran idag, som ska med då.. såå. det måste bli det.. ja, alla har nog ett liv verkar det som??? har knappt varit inne på hela veckan. e totalt slut på dagarna ju!!! upp strax efter fem, jobb börjhar 6, lyfter väl totalt runt.. 1,5 ton om dagen? så helt slut.. o sen hämta barn, handla (innan jag hämtar dom om jag hinner, annars 2 eller 3 trötta barn med mig) o sen laga mat, disk, badas, nattas, o sen.. däcka i soffan halv åtta?? oj då.. annars e jag så trött att jag väntar på att klockan ska bli nio så jag kan sova med rent samvete.. kan ju inte somna halv åtta!! då vaknade jag 2 på natten, klarvaken!! men men.. vänjer mig nog.. 2 veckor jobb efter 3,5 år hemma o "tidiga" mornar på sju-halv åtta men det funkar nog snart igen.. blir nog lite piggare snart, bara tiderna börjar komma in i kroppen ordentligt.. hmm.. skönt o jobba igen, men saknar mina mornar *bjuder på marabou choklad, nån som vill ha?*
Åhhh skicka hit lite marabou är du bussig

. Sitter och kollar på körslaget med ett halvt öga....och slösurfar lite.
Måste åka två ggr på salg till våren också om jag kan. Var ju bara att kunna komplettera lite