Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-19 09:28:20 följande:
    Tack Tog ett nutt test nu på morgonen och det var ett starkare plus
    Jättestort grattis!!!!!
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 11:39:57 följande:
    Hej tjejer!Fick lämna jobbet för hämtning av sjukling på dagis... Min första vab dag! Hur sjutton gör man nu då? Anmäla, begära, intyg från dagis.. jag hänger itne med riktig....
    Du får skicka efter papper från fk och sedan ska dagis bekräfta att t verkligen är sjuk och sedan ska de tillbaka. Tror att det är så det fungerar.

Inget allvarligt hoppas jag? Tråkigt när de är sjuka

Så trög i huvudet idag så tittar in här lite istället för att jobba
  • Pepper79

Har tittat lite i salgtrådens bt. Har konstaterat att listan till en eventuell salg kommer att bli lååååång . Var ju så mycket fint i vårens kollektion.....

• Pepper79

Hej alla! Är hemma idag. Har gått och fått lite feber. Har varit förkyld i typ 4 veckor nu. Klockan är ju bara halv tio och jag är redan rastlös.

Får gå till jobbet imorgon igen. Har inte ro att vara hemma

• Pepper79

Här hemma har det faktiskt inte gnällts någon gång på de kläder som Aline får. Thomas han säger att jag får köpa det jag vill om jag tycker att hon behöver det. Och visst "behöver" hon alllt....och lite till

• Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:22:23 följande:
    Jag gillar din man! Jag kör stenhårt med argumentet att vi faktiskt har bestämt att jag ska få åka på en salg... å med tanke på att han får ett garage för sisådär nästan 400 000 så tycker han faktiskt att salgpengar är piss i missisippi
    Stackars t som är sjuk . Aline är lite snuvig men dt har hon varit till och från den senaste månaden tycker jag
  • Pepper79
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:30:37 följande:
    Jaa- han står ju ut med mig Precis- allt handlar om vad man jämför med Stoffe gnäller aldrig-han har gett upp Och efter sådana Traderarundor som den igår tycker han tvärtom att jag ska fortsätta som jag gör! Eller ja...nästan iaf
    Tycker jag låter som en bra idé . Ja du drog in en hel del igår...superbra. Då känns det ju verkligen värt den tid det tar att lägga upp auktioner....
  • Pepper79
    ängeln83 skrev 2009-10-20 09:33:02 följande:
    Morning flickor.Äntligen känner jag mej utvilad, Meja vaknade bara 1 gång inatt sen har hon sovit som en stock Nu börjar shopping suget smyga sej på igen, tips på söta råååååååsa pyttekläder?
    Såå himla söt er lilla Meja är
  • Pepper79
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 09:35:20 följande:
    Godmorgon! Är fortfarande förbannad över chefen, ska snart ta och ringa facket. Har knappt kunnat sova inatt!Milo har nog fortfarande ont i halsen, han vill inte äta
    Läste att han åkt på halsfluss . Stackare. Det är verkligen inte roligt när ens barn är sjuka.

Din chef verkar inte vara mycket att hänga i julgranen. Resonerar lite konstigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15