Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-10-23 13:09:30 följande:
    Posten kan ju vara sega, sen kanske det ska ut en avi till dig och då dyker den kanske upp på måndag eller så...Hoppas att den dyker upp, jag skulle nog inte ha vågat handla genom Blocket för den summan tror jag...
    nä inte jag heller men jag såg snabbt att det var samma person som säljer molosar på t också och jag hade köpt av henne på t förr så därför vågade jag
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-23 13:22:33 följande:
    åhh lillebror är bara för söt hur dålig dag man än har så piggar barnen alltid upp en jag tog på han en lila småfolktröja med gäss på och så skulle jag ta på honom ett par orange velourbyxor till men då utbrast han "NÄÄÄÄÄÄ jag vill inte ha dom byxorna, jag vill ha fina byxor" jag: "jaha, men är inte dessa fina?, vilka är fina då"? då sprang han in i gaderoben och pekade på isabels molo leggings "DOM är fiiiiina" sa han då så det blev en lila/orange gåströja från småfolk tillsammans med molos lamm leggings idag snyggt va
    åååååååååååå va gulligt
  • Tasha78

jag har börjat lite smått med 74 till dottern och idag har hon en suit med massor av spindlar den är såååå söt vill ha mer i det printet

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-10-23 16:26:14 följande:
    Hej hopp la in en lite OT-bild i BT men efter 6 timmars slit så måste jag ju få visa upp den lite Incommunicado - Så söööt han är lille Adrian Men du...är det kameran eller är han lite gul?? Tänker på gulsot...han ser ut som Maia gjorde...lite väl solbränd liksom, men det kanske bara är kameran?
    wooow va fin
  • Tasha78

uuuuuuuhhhhhhhhh alltså får ni kommentarer som ja men dom växer snabbt ur kläderna, vad menas med det egentligen ska ungen gå naken då för dom växer ju snabbt ur andra kläder också och inte bara molo

• Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-10-23 19:55:39 följande:
    Ni gör mig ledsen och rädd med ert snackMin mamma skall vaccinera sig och hon hade bröstcanser förra året, har kol och nedsatt lungkapasitet till 25%
    men man vet ju inte om den tanten dog av vaccinet hennes tid kanske ändå var inne hon kanske hade dött ändå
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-23 19:57:06 följande:
    hhaa klassiker
    jasså är det en klassiker ja då ska jag inte ta åt mig jag ville ju bara visa upp mina fina kläder får nog sluta med det
  • Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-10-23 19:59:42 följande:
    Ja vi får hoppas det, eller ja det lät ju helt fel men man hoppas ju att det inte är så farligt som det verkar att vaccinera sig. Jag pratade faktiskt med mamma nyss om att hon skulle skita i att vaccinera sig och hålla sig inne ett par månader istället.
    ja det är också en bra lösning
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-23 20:15:50 följande:
    men det är ju 3 st som dött
    jasså igår var det två
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15