Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-24 13:40:55 följande:
    Helt crazy eller hur ??? Har så tråkigt att jag nu sitetr och skriver mig en Molsalgsönskelista. Har ju BF den 9 dec och börjar bli nervös att jag inte kan åka. Måste få datum snarast!!! Kom igen Molo!
    maila dom och berätta att du ska ha barn å att de måste skynda sig
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-10-24 21:57:00 följande:
    Måste bara berätta vad Ella sa när vi var och handlade idag Vi har köpt pepparkakor en gång i höst och innan dess var det längesen. Idag i affären så fick hon syn på pepparkakorna och tyckte ju absolut att vi skulle ha såna så hon utbrast. "titta mamma, knäppa kakor" Har inte ens haft hjärta att säga till henne vad det egentligen heter, det låter så roligt varje gång hon ber om en pepparkaka
    gulligt
  • Tasha78
    LJ2 skrev 2009-10-24 22:43:08 följande:
    order från sambon: fråga dina polare på familjeliv om en bra doppresent / när man e gudförälder.. inte nåt krafs som en body eller så, utan nåt annat.. om nån fått nåt roligt.. så.. nu har jag gjort det
    personlig doptavla, handavtryck dom där lifeston eller vad det heter
  • Tasha78
    LJ2 skrev 2009-10-24 22:46:18 följande:
    framfört..   "det e ju ingen dum grej" fick du som svar finns det o köpa i butik, avtrycksgrejerna, eller bar apå nätet?
    här har du dom
    www.lifestone.com/
  • Tasha78

jag tycker verkligen om dom personliga doptavlorna man kan nog hitta en konstnär på nätet och då berätta lite om barnet så målar personen. Jag gjorde en till min dotter den gick på 5000 men det finns säkert billigare konstnärer med och tavlan är helt underbar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15