-
*blundar hårt*SmillaMilla skrev 2009-10-14 21:32:54 följande:Blixtkampanj!!Från och med NU och fram till midnatt är det 30% på nästan allt i butiken. Ange koden 091014 så dras 30% på din order. Rabatten gäller ej följande varor: Baby back, Presentkort, Packpåsar, Böcker och kort (även om rabatten dras i kassan, de går ej att undanta tyvärr) Vid frågor, maila gärna: [email protected] -
Nej, jag såg det, vilken turSmillaMilla skrev 2009-10-14 21:37:08 följande:Fanns inget kul ju.
-
Jag älskar ju katvigs overalllillronya skrev 2009-10-14 21:52:25 följande:Nån här som har koll på om det finns nån lika bra skaloverall som pop fast i nåt annat märke?Upptäckte idag att Emilios skaloverall är på gränsen till för liten. Måste ha nåt annat! -
Ella har använt den jättemycket, men än så länge är den hellillronya skrev 2009-10-14 22:04:28 följande:Men är inte den väldigt känslig i sömmar och så? Eller den är lika tålig som pops?
-
Åh, ser att ängeln fått bebis!!
Grattis!!
-
Hej på er
Måste bara fråga vad ni tycker jag ska göra i detta fallet?
Jag har skickat tillbaka ett paket till en säljare med ett plagg som inte motsvarade beskrivningen. Idag kom paketet tillbaka till mig eftersom säljaren inte hämtat ut det i tid.
Nu vill säljaren att jag skickar tillbaka plagget en gång till, men försöka få skicka det utan att behöva betala för nytt porto, det borde gå påstår hon.
Men jag tycker det känns jättedumt för mig att gå till posten och be om att få skicka en gång till utan att betala porto, får man ens göra det?
-
Ja, jag känner inte för att ens försöka få skicka det utan porto, och ska jag skicka det igen vill jag ha pengarna för portot INNAN jag skickar denna gången, för har jag skickat en gång så borde man ju inte behöva gå efter traderas policy längre?FL Lisa skrev 2009-10-16 15:03:48 följande:jag har ingen aning om man får göra det..men jag kan tycka att det är hennes problem och inte ditt. Hon borde stå för portot tycker jag. Varför har hon förresten inte hämtat ut det? Förresten så är du efterfrågad i barnfototävlingstråden
Ja, och jag ska in i fototråden
Jadu, säg det. Hon klagade lite över att hon hade långt till utlämningsstället och schenker var bättre, men jag känner inte för att skicka med schenker, känns mycket krångligare när man inte är van vid detRååSa BuBBlan skrev 2009-10-16 15:04:16 följande:Men va sjutton hämtade hon inte ut det för??? Fråga posten om det går och går det inte så får hon väl betala portot igen om hon inte orkade hämta ut det första gången...
-
God morgon på er. Fick lite sovmorgon idag
Ikväll blir det party, det var ett bra tag sen, ska bi kul
-
Krokodila är nog den enda butik i Växjö som säljer danskt, ja förutom Exit då för det är väl också dansktNagoyam W skrev 2009-10-18 09:28:08 följande:Hej! Ser att det är många av er som köper danska barnklädder.Hur tycker ni dom är och vart brukar ni köpa dom`? Via nättet eller är det i någon affär. Själv bor jag i Växjö och jag vet inte vem som säljer sådant här. Innan var det Baby proffsen men den har gått i konkurs och då sålde de ut pippi kläder. Jag tycker de är snygga och billiga. Några tips om i vika städer som de säljer sådant eller någon bra dansk seda där ni handlar det eller är någon annan bra hemsidan. tack på för hand.
-
Hej på er!!
Nu börjar jag vakna till liv här igen, tar hårt att vara ute och svira. Var hemma vid 3.30 i natt